ferrarisat Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Ben al een tijd lid bij tele2 en nooit problemen gehad. Door een fout bij CD werd mijn lijn overgenomen door CD en dit kon niet meer gestopt worden. Na nu 5 weken verder te zijn zijn we weer bij tele2 en die hebben nu weer een fout gemaakt ze zien wel een modem op mijn adres maar als ik de stekker uit mijn modem haal zien ze nog steeds een werkende modem???????? donderdag gebeld SORRY MENEER KAN ER NU NIETS AAN DOEN even 24 wachten (was opleverdag) vrijdag gebeld SORRY MENEER ER IS IETS FOUT GEGAAN BIJ KPN even 24 uur wachten zaterdag gebeld SORRY MENEER HET IS NIET VOOR HET WEEKEIND OP TE LOSSEN WACHT TOT NA WEEKEIND DINSDAG DOE UW INTERNET WEER dinsdag weer gebeld en probleem is niet bij kpn maar bij tele2 zelf door de feestdagen kan het nog wel 4a5 dagen duren voor ze er tijd voor hebben om het op te lossen ondertussen nog steeds geen internet (ja via de buren) hoe moet je als klant hier nou mee omgaan? DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Satdorus Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Origineel bericht van: ferrarisat hoe moet je als klant hier nou mee omgaan? Rustig blijven Komt goed!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Rustig blijven, de tijd die je geen internet hebt gebruiken om een mooie opzegbrief te dichten en overstappen naar bv. Telfort
ferrarisat Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Geplaatst: 29 april 2011 na een belofte te doen gister door een medewerker van tele2 nu weer geen internet weer een week wachten begin er nu een beetje ziek van te worden DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Telfort beter dan ? Als je tevreden was bij Tele2, waarom dan veranderen naar CD?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Origineel bericht van: Henri Aalten Telfort beter dan ? Als je tevreden was bij Tele2, waarom dan veranderen naar CD? Ik ben tevreden met Telfort, maar of het beter is is een 'gevaarlijke' vraag. Een mercedes bezitter zal zeggen dat die beter is dan een bmw en ga zo maar door. Ik bedoel ermee dat het als beter ervaren niet altijd op feiten, maar deels ook op emotie is berust.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen