Gast veer Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 hallo allemaal . ik heb bij deze tv twee aansluitingen voor hdmi. naar het aansluiten van de pc naar de tv kan ik niet meer in het menu van de tv komen. teleteks doet het ook niet. voor de rest doet de tv het nog wel is er een mogelijkheid om resetten. of is er wat kapot. het gaat om jvc tv lt-32a85zu. alvast bedankt grt bert
Snurker Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Misschien iets statisch beschadigd, maar je wilde even resetten Mute en OSD samen drukken, daarna pas op 8 drukken dan staat toestel weer in fabrieksmode en is ook de HDMI weer on. Soms staat het toestel in een ander merk AB gesteld dan na Mute en OSD knop 7 drukken voor de diverse mogelijkheden..maar PAS OP na keuze van ander merk.. werkt jouw JVC afstandbediening niet meer !! Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast veer Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 hallo snurker. ik heb een gewoon JVC afstandbediening mute weet ik maar osd kan ik niet vinden kan aan mij liggen . alvas bedankt
Snurker Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 OSD is de info knop met i erop S ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast veer Geplaatst: 26 april 2011 Geplaatst: 26 april 2011 Als ik dat indruk en daarna de 8 intoets op de afstandbediening dan komt dit er te staan: vco (cw) 216,00MHz. -too high -above reference -just reference -below reference -to low grt bert
Snurker Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Steve weer bedankt voor de correctie..ik had de manual ook niet bij de hand en mister Parkinson en Alzheimer dementeren mijn nog werkende hersenbrei. Origineel bericht van: veer Als ik dat indruk en daarna de 8 intoets op de afstandbediening dan komt dit er te staan: vco (cw) 216,00MHz. en zag je geen softwareversie bij die instellingen ? Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast veer Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 hallo snurker en steve ik weet het nu niet meer heb nu nog enkel blauw beeld met jvc in het beeld tv reageert nu nergen meer op. alvast bedankt bert
Snurker Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Dat klopt de TV staat nu in de fabrieksmode (shipping) druk maar eens op OK of volg de instructie in de manual met blind intikken soms lijkt het alsof de toetsen niet reageren, maar doen het wel S ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast veer Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 oke snurker gaan we proberen alvast bedankt. grt bert
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen