Ga naar inhoud


The voice of amerika ergens te ontvangen?


Gast ML2

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Weet iemand dit zo? Zit enorm te googlen maar ik schijn de enigste te zijn. Schijnt vandaag om 3 uur s'nachts Nederlandse tijd te beginnen en wordt uitgezonden op NBC. Misschien dat een andere zender dit ook uit zend?

 

Groeten!

 

Marco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het zal wel niet live uitgezonden worden in NL of desnoods ergens anders in de EU maar je zal het morgen vast wel online te vinden zijn daar ben ik wel van overtuigd. wink

 

Misschien kan je het live zien, op een/de NBC site, via een proxy omdat je het anders zeker niet kan zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ML2
Hallo iedereen,

Weet iemand dit zo? Zit enorm te googlen maar ik schijn de enigste te zijn. Schijnt vandaag om 3 uur s'nachts Nederlandse tijd te beginnen en wordt uitgezonden op NBC. Misschien dat een andere zender dit ook uit zend?

Groeten!

Marco

Zit er nu live naar te kijken in Los Angeles. smile

Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925

Link naar reactie
Delen op andere sites

The voice is meestal ongeveer 2 uur na uitzending als SD rip en 4 uur na uitzending als 720p rip van bitsoep en andere sites te downloaden. (exacte namen en/of links kan ik je hier niet geven ivm de huisregels)

 

kost minder moeite, en je hebt gewoon goede kwaliteit

**DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB

**Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij staat inmiddels in de nieuwsgroepen in HD kwaliteit... smile

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...