Ga naar inhoud


[SAB HD] SAB Titan II HD Combo (draadloos???) + internetsnelheid probleemje...


Gast MX251088

Aanbevolen berichten

Gast MX251088

Beste lezers,

 

ik ben onlangs verhuisd naar het Belgische Limburg.

 

Ik huur een klein huisje waar draadloos internet aanwezig is maar ik heb helaas geen kabel :S

 

Heb een SAB Titan II HD Combo receiver gekocht om via het internet zenders te kunnen bekijken maar ik weet niet of ik de receiver draadloos op het internet kan aasluiten???

 

Zijn er oplossingen hiervoor?

 

En als laatste wil ik even meedelen dat mijn internet snelheid 4mbps bedraagt en hierbij vraag ik mij af of deze snelheid voldoende is om via een receiver via het internet zenders te bekijken?

 

Is deze snelheid voldoende zonder storingen en haperingen zenders via het internet te kunnen bekijken?

 

Graag zou ik een paar nuttige reacties willen lezen omtrent mijn vragen,

 

alvast heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je kunt deze ontvanger wel draadloos aansluiten maar dan alleen met een bridge interface. Dat is een kastje dat je via de netwerkaansluiting kunt aansluiten en dat zelf het draadloze netwerk ontvangt. Zie foto.

Je kunt met deze ontvanger geen zenders bekijken via internet (IPTV), dus je vraag over de internetsnelheid is irrelevant.

Als je hier vraagt of de ontvanger via cardsharing over internet voldoende snelheid heeft, dan ben je in overtreding met onze huisregels. Er mag hier niet over wan-sharing gesproken worden.

 

M_Z

post-1589-1318262004,1844_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...