Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Citaat:

uit CCcam info file de regels van boxkey enzo weggehaald

Boxkey weghalen? Dat moet je nu voor de premium kanalen net niet doen...
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

• Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

ik heb geen premiumkanalen.

Toen het oude kaartje werkte in de Dreambox (toen 7000) had ik ook niets er er over in de info file staan. Dat ben ik later gaan doen toen het niet meer werkte. Dus ik daxht ik doe hetzelfde als toen het werkte en heb de boxkey (ik weet niet eens of die wel juist was) uit de info file verwijderd en daarna het kaartje voor het eerst in de Dreambox 8000 gedaan en het werkt gewoon weer. Waarom het oude kaartje nu opeens niet meer werkte in de Dreambox en wel in de Skybox weet ik niet precies maar ik denk dat er is wat mee gebeurd wat met een heractivatie denk ik was opgelost. Maar goed voor ik dat kon testen was kaartje helemaal geblokkeerd. Misschien wel beter zo want wie weet was het niet eens gaan werken na die heractivatie.. Ik ben in ieder geval blij dat het weer werkt. In de DM8000 wil ik het kaartje wel zoveel mogelijk in laten zitten. In de 7000 zou hij te warm worden. Ik heb wel een smargo reader maar gebruik die liever niet. Dus vandaar mijn vraag welke regels kan ik het beste toevoegen om geen problemen te krijgen.

Geplaatst:

is het mogelijk om het zender pakket uit te breiden met het HD pakket zonder een HD Skybox te hebben?

De tussenpersoon waar ik de sky kaart vandaan hebt zei eerst dat ik er zo HD bij kon nemen en nu zeggen ze dat het niet kan omdat Sky alleen een HD pakket aanbied als je een HD Skybox hebt. Ik heb het idee dat ze dit alleen maar zeggen om me een HD box te kunnen verkopen. Ik kreeg meteen allemaal prijzen wat de HD boxen van Sky kosten als ik ze via de tussenpersoon bestel...

Heeft er iemand een HD pakket van sky zonder HD Skybox?

Geplaatst:

die tussenpersoon lijkt met niet helemaal betrouwbaar(zacht uitgedrukt)

heb sky kaart met hd en sport voetbal en film 1

zonder sky box, moest effe bellen, creditkaartnummer doorgeven en in 3 uur was sport er bij, dus ik kan kiezen wat ik op mijn kaart wil en zonder box

Geplaatst:

Heb wel een Sky HD box, maar heb de mijne niet al te duur via een veilingsite gekocht en daarvan het serienummer doorgegeven aan Sky.

Tijdens het upgraden van m'n pakket naar HD heb ik in eerste instantie niet het nieuwe serienummer hoeven doorgeven, maar toen kreeg ik ook geen activatiepuls (via zowel sd als hd box). Pas nadat ik had teruggebeld moest ik wel de gegevens van m'n hd box doorgeven.

Gr. Raymond

Geplaatst:

ja zijn 2 verschillende verhalen dus moet even kijken wat ik doe. ik vind 10,50 pond eigenlijk ook wel duur voor HD. Die zenders heb ik nu ook in SD en het zijn niet echt zenders waar ik veel naar kijk. Degene waar ik wel naar kijk zijn FTA of werken op mijn huidige abonnement. De enige die ik mis is E4 HD en om daar nou alleen voor te gaan betalen.

Maar ik zal voor de zekerheid eens een lijst opzoeken welke kanalen er in HD bijkomen. Ik vind HD wel leuk als het er toch bij zit of bij Canal Digitaal maar 5 euro extra kost. Maar over algemeen ga ik toch liever voor kwantitiet in plaats van kwaliteit.

Mijn huidige Skybox heb ik ook gekocht via een veilingsite.

Als ik daar een goedkope kan vinden en ik heb het geld er voor over kan ik nog kijken. Maar goed ik ga die box toch niet gebruiken want ik wil het liefst de Dreambox 8000 gebruiken. Baal er al van dat ik nog zo´n rotbox heb van UPC met al z´n rare en onlogische dingen.

Maar goed dan denk ik toch dat SKY een betere box levert dan UPC..

• 2 weken later...
Geplaatst:

waar kan ik een programma / site vinden om mijn boxkey te genereren? En hoe kom ik er achter of die goed is?

Mijn kanalen werken immers gewoon zonder boxkey maar heb hem nodig voor de updates.

Nu staan de data bij card info als ik het zo uit het hoofd goed zeg op 6-8-2011.

ik heb nog wel de skybox er naast staan maar wil de kaart eigenlijk zo min mogelijk omwisselen. ik denk dat een keer verkeerd er uit halen of er in de oude kaart zodandig had aangepast dat hij niet meer wilde werken in de dreambox.

Geplaatst:

ik controleer net de smartcard info en zonder boxkey staat de data nu op 29-08. kaartje is sinds ik hem heb getest op de dag dat ik hem kreeg verder niet meer in de skybox geweest.

iemand een advies of het dan zin heeft om een boxkey toe te voegen?

Geplaatst:

als de updates zonder boxkey binnenkomen en je hebt geen premium kanalen hebt dan zou ik er verder afblijven.

gewoon regelmatig in de gaten houden.

DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.

Geplaatst:

ja ik was nog op zoek naar een betrouwbare boxkey converter. wat ik tegen kwam was allemaal voor 16 of 17 tekens lang serienummer. En toen zag ik opeens dat de data opeens op 29-8 stonden. dat was paar dagen geleden nog begin augustus.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen