Ga naar inhoud

Schotel plaatsen

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na ruim 8 weken na aanvraag bij m`n woning stichting heb dan eindelijk toestemming om mijn schotel te plaatsen. Maar hij mag alleen gehangen worden aan de verkeerde kant van m`n flat.<BR>Is er nu werkelijk niks te doen tegen zo`n beslissing er bestaat toch zoiets als het recht om vrij signalen te ontvangen???

Geplaatst:

niet vragen maar ophangen en als ze zeuren hang je er een bordje tekoop op

Geplaatst:

Als je een plat dak hebt kun je toch een daksteun op het dak zetten die in de handel<BR>zijn waar je tegels van 30*30 inlegt hoef je <BR>niets te boren en je kunt het altijd makkelijk weg halen.(als ze moelijk doen) smile.gif" border="0

Geplaatst:

gewoon neer zetten heb ik ook gedaan en staat ernog steeds...... cool.gif" border="0

Geplaatst:

Kijk ook eens in deze rubriek naar al wat oudere postings.<BR>Bijvoorbeeld die van 01-07-2001.

Geplaatst:

Als je allochtoon bent kun je nog aanvoeren dat je je gediscrimineerd voelt omdat je geen vaderlandse programma's kan kijken. En anders zeg je dat je je als Nederlander gediscrimineerd voelt t.o.v. buitenlanders die wel mogen kijken vanwege net genoemde reden.

Geplaatst:

wat dach je van het volgende:<BR>- Bij de buren op het balkon, enzeggen dat je daar beter ontvangst heb.<BR>- Achter de balkon deur, even open zetten en klaar.<BR>- Bij de voordeur, schilder er een paar geraniums op en zeg dat het een plantenbak is die even op zijn kant ligt.<BR>- Gevoon aan de gevel en zeg dat het tegen de zon is.<BR>- Klem hem aan een fiets en zeg dat het voor de karnaval is.<BR>- Druk er een foto van je zelf op en zeg dat het een spiegel is.<BR> laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>Misschien heb je er wat aan laugh.gif" border="0 <BR>Veel succes

Geplaatst:

je heb al een fout gemaakt door het te vragen<BR>nu kunnen ze je in de gaten houden je had hem gewoon neer moeten zetten heb ik ook gedaan en hij staat er al 8 jaar<P>groeten adje

Geplaatst:

als ik hem zo ophang valt hij erg op want er staan hier 3 dezelfde flat`s en hangt nergens een schotel. En dan loopt er ook nog zo iets rond als een huismeester die erg oplettend is.

• Moderator
Geplaatst:

schilder er een zonnebloem op en zeg als ze dan zeuren dat bloemen van mensen houden laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0laugh.gif" border="0 <BR>ze kunnen alleen zeuren als je de schotel aan het balkon of gevel hangt.op je balkon mag je "bijna" alles doen,maar als dat de verkeerde kant is dan wordt het moeilijk.<BR>gewoon ophangen en wachten tot er iemand zeurt.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Geplaatst:

Is het een huurhuis van de wonigstichting of een appartement in een vereniging van eigenaren? Bij een huurhuis mogen dat soort regels niet volgens mij.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.