Littlesat Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Misschien wordt een of ander 1 april grap wel waarheid.... die van dat CDS (tenminste de kanalen van Basis paket of hoger of zo) binnenkort alleen met een CI kaart te ontvangen zijn of de Philips (Pace) boxjes... en dat ze eigenlijk gebruik gaan maken van een zelfde soort NagraVision systeem als UPC.... In ieder geval die NagraVision CAID zal niet voor niets zijn... Voor hetzelfde geld wordt het een samenwerking met KPN en komt er net als in Belgie (maar dat is in Viaccess) een soort hybride box zodat je HD (in 1080i) en meest bekijken zenders via CDS krijgt en de overige zenders en VOD via IP...... De toekomst zal het leren.... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
daf_driver Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 daar ben ik dus nu niet mee geholpen, zit dus nog steeds zonder de commercielen. VU+ Solo 4K Firmware : OpenATV 6.0 Es leben die Weiber, der Wein, das Bier, und mir
Gerard 76 Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: daf_driver Hi guys, heb een topfield7700 hdpvr, met enigma/smargo en oscam. Krijg nu dus ook geen enkele commerciele zender meer. 30 sec beeld en dan Freeze. Mn Oscam wordt gelijk ook inaktief gezet. Iemand idee? Heeft vast met dat Nagra te doen groet Daf_driver Origineel bericht van: daf_driver daar ben ik dus nu niet mee geholpen, zit dus nog steeds zonder de commercielen. Jouw vraag hoort hier ook niet thuis. Dit draadje gaat over het testen van Nagra en niet over het uitvallen van commerciele zenders op jouw systeem. Ook al is dat misschien wel de oorzaak, maak hier dan toch een eigen draadje voor aan zodat we hier on-topic kunnen blijven.
Codx Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Inmiddels op alle kanalen nagra ident 1817 (CD) en 1818 (TVV) gaat nog spannend worden. SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
Cobus R Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Het gaat gebeuren hoor ? Wat weet ik niet. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Origineel bericht van: Cobus R Het gaat gebeuren hoor ? Wat weet ik niet. Een storm in een glas water. Ik voorzie ook een lang draadje boordevol speculaties
de vrije fries Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 hoi, hier weer beeld via de sd zenders met de ingebouwde card readers vandaag nieuwe software ingelezen ontvanger is vantage HD 8000S oplossing was software versie 02.58.02 groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Littlesat Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Citaat: Ik voorzie ook een lang draadje boordevol speculaties En ooit komt er een einde aan die speculaties. Maar dat er wat gaat gebeuren is nu wel duidelijk... alleen wat? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Tsja,eigenlijk wil ik heel hard wat roepen en ff flink onrust stoken, maar dan breekt er misschien paniek en de pleuris uit.
Littlesat Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Hoezo paniek zaaien. Als je gewoon met je eigen kaart en abonnement kijkt dan hoef je niet te panieken Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
1pm Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Er zijn toch al genoeg providers om naar nagra 3 wat is het probleem hiermee dan . zal canal veel geld gaan kosten als ze de kaart aan de box gaan koppelen dan . 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
michel130 Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Misschien is het gewoon voor een kabel maatschapij die zo een afnamen wilt doen. En daarbij wat maakt het uit, zolang mijn kaart hier gewoon blijft draaien is er niks aan de hand, ik wil alleen niet de orgineel canaldigitaal decoder gebruiken die staat in het vakantiehuis. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Mister HaCk Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 Nee, canal gaat over naar nagra. Mediaguard word uitgefaseerd langzaam. De nieuwe decoder van m7 is er al op voorbereid en zal 1 juli uitgeleverd gaan worden. later zal de mediaguard 3 kaarten(oranje en grijs) omgezet worden naar nagra 3. Kaarten zijn er voor voorbereid. Decoders hoeft alleen een patch gestuurd te worden(alleen de officiele decoders en ci) Gelezen op een ander forum
satede Geplaatst: 13 mei 2011 Geplaatst: 13 mei 2011 En dan is de show over,het zat eraan te komen. The birdman has left the building
Lemming Geplaatst: 14 mei 2011 Geplaatst: 14 mei 2011 Origineel bericht van: satede En dan is de show over,het zat eraan te komen. Of misschien is dan de show over met mijn abbo bij hun!!!!(hint naar ziggo) Maarja ik denk dat nds/videoguard nog erger is dan nagra.(4 programma's tegelijk opnemen en het is al feest) 6 maanden geen mtv's (3 kaarten gewisseld)vorig jaar geeft me geen vertrouwen meer in die club..Helaas... En ik wil absoluut geen decoder van hun hebben...... Die decoder krijg ik niet zo van hun voor niets. Alleen bij pakketupgrade(konden wat regelen als ik een upgrade doe..ahum..kan alleen nog maar man-x upgraden en DIE wil ik NIET). Laten we er nog van genieten zolang het nog kan.....
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen