Fred Flintstone Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 Hallo aan iedereen die mij kan helpen! Heb nog een wat oudere Dreambox 500S staan maar deze ondersteund geen HD uitzendingen. Maar waar kan ik nu het best een zenderlijst ophalen die nog bij de tijd is en werkt op mijn oude vertrouwde box? Hopelijk is er iemand die mij kan helpen? Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
dagg Geplaatst: 27 april 2011 Geplaatst: 27 april 2011 ff googlen op 'henksat settings', enigma1 lijst kiezen met de satellieten die je hebt. Is prima recent .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Fred Flintstone Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 Dank je wel voor je snelle reactie! Hoop dat het hiermee gaat lukken om hem weer up to date te krijgen! Zijn er misschien ook mogelijkheden om de dreambox op te warderen zodat hij ook de HD uitzendingen kan ontvangen en laten zien op de TV? Mvg, Fred Flintstone Groetjes, Fred AXbox Premium +, 1TB interne HD WesternDigital (groen label)Triax 68cm schotel, CanaalDigitaal Duo LNB.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen