Cookiesmonster Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Wie heeft voor mij de oplossing. Ik heb een DM8000 en een DM800 beide met harddisk. IS het mogelijk om de harddisken onderling te delen? Zo ja, hoe? Bedankt!!
vGnp Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Welk image? Met OpenPLI kan ik met de Mediaspeler gewoon afspelen wat op een andere Dreambox staat. Die heb ik natuurlijk wel eerst moeten opzoeken op het netwerk. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
satarno Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Origineel bericht van: vGnp Welk image? Met OpenPLI kan ik met de Mediaspeler gewoon afspelen wat op een andere Dreambox staat. Die heb ik natuurlijk wel eerst moeten opzoeken op het netwerk. vGnp Kunt u vertellen hoe dit gaat. m.vr.gr.
Cookiesmonster Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 Yep, idd met PLI. Als je er eerst heen moet browsen dan moet dit neem ik aan iedere keer. Het liefst wil ik gewoon dat de inhoud verschijnt als ik op de VCR knop druk.
vGnp Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Origineel bericht van: satarno Kunt u vertellen hoe dit gaat Oei. Dat is al een tijdje geleden dat ik dat ingesteld heb. Volgens mij via Menu - Instellingen - Systeem - Netwerk - LAN Verbinding - En dan Netwerk browser of Verbindingsbeheer, of een combinatie van beide vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
flugel Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Ja werkt perfect. Heb hier hetzelfde en nog de harde schijf van mijn pc erbij gezet. Dit alles gaar via cifs. Als je open-pli op beide boxen hebt staan kun je zo naar elkaar linken. Via verbindingsbeheer alles instellen. Als je dan via de video-knop de boel opent moet je een markeerpunt aanmaken voor de ene schijf< dan worden de opnames van die schijf ook zichtbaar. Succes 1x DM 8000HD Open-Pli 4.0 en 1x VU+ Ultimo 4K VTI Wavefrontier T90 - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E -16E - 19,2E - 23,5E - 28,2E Sony 65XD8599 4K Android TV
Cookiesmonster Geplaatst: 28 april 2011 Auteur Geplaatst: 28 april 2011 Origineel bericht van: flugel Ja werkt perfect. Heb hier hetzelfde en nog de harde schijf van mijn pc erbij gezet. Dit alles gaar via cifs. Als je open-pli op beide boxen hebt staan kun je zo naar elkaar linken. Via verbindingsbeheer alles instellen. Als je dan via de video-knop de boel opent moet je een markeerpunt aanmaken voor de ene schijf< dan worden de opnames van die schijf ook zichtbaar. Succes Als ik op de videoknop druk dan zie ik maar een deel van de opnames op DREAM-01. Hoe komt dat en hoe maak ik een markeerpunt aan? Groet, Thomas
Tonskidutch Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 niet enkel dat M_Z in de database daar al een uitleg over gegeven heeft... het topic is dus mounten ook geldig voor dreambox enigma2 de wederzijdse die M_Z eigenlijk al uit de doeken deed komt daar tzt aan de orde. et9000 / VU+ / Dreambox allemaal een pot nat PC – LAPTOP – NAS – andere linux Receiver – Mediaplayer ( met NAS eigenschappen) – Router met NAS opties – TV met interne of externe hdd (indien zoals samsung) getweaked. allemaal een pot nat neem de database FAQ nu even als leidraad. ciao Orlando in Love Japanese Breackfast
Valerio Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Dank voor de uitleg! Ik heb het dankzij de uitleg voor elkaar gekregen om de (sata) harde schijf van de dreambox 800hd nu ook zichtbaar te krijgen op de tweede dreambox, een 500HD. Echter bij het afspelen op de laatste blijft het beeld vrijwel continue staan of worden de beelden vertraagt weergegeven. Op beide dreamboxen staan de laatste versies van PLI, ik maak gebruik van verbinding van een powerline ethernet, kan dat de oorzaak zijn?
Mumzel Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Een powerline met welke snelheid en welke content blijft hangen. Ook sd of alleen hd! Met een netwerkkabel geen enkel probleem, mvg mumzel Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.
michel130 Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Hallo, Weet iemand ook hoe ik een DM7000 naar een DM800 kan verbinden? Van DM800 naar DM7000 gaat goed, maar anders om lukt me maar niet, alle 2 openpli erop staan. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen