CP Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Hallo allemaal superslimme koppen, Ik ben via zoekactie bij jullie tercht gekomen, heb ws simpele vraag, maar jullie hebben moeilijke antwoorden... Int kort: sinds jaren (in Italie) Opentel 3000ds zonder problemen, maar sinds idd 2 weken geen RTL kanalen meer, ook nadat ik op RTL zender geweest ben moet ik eerst de boel uitzetten wil ik andere kanalen krijgen. Hebben abo van Canal Dig met xtra kanalen, daar ligt t niet aan, ook al andere kaart geprobeerd, geeft zelfde euvel. Heb al geprobeerd update via menu, maar geeft alleen maar failed op alle opties. Is hier nog wat aan te doen via software (zit geen USB poort op kassie) of ist kwestie van nieuwe decoder kopen? Graag reactie, ik vraag dit voor mijn ouders in Italie (beide 73 jaar, hihi) Alvast bedankt!
Zuppelan Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Gebruik je toevallig een CI-module van het merk Matrix?
satencom Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Als er een MATRIX CI module in zit ,dan zit daar het probleem. Dat is de houder waar de kaart in zit Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
CP Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Hoi, hoe kan ik dat zien? Let wel, ik ben net terug uit Italie, ik ben nu verder afhankelijk wat ik aan mijn ouders wijs kan maken, of anders nieuwe decoder kopen?
CP Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Kan/moet ik dan een nieuwe module kopen? Kan ik die zelf (makkelijk) vervangen? Kben echt niet blond hoor, maar jullie zijn wel supertechnisch
RVP Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Deze kopen en opsturen. Ben je voor 50 euro overal vanaf.
satencom Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Ik zal het je niet te moeilijk maken, zo kan je het wel aan je ouders uit leggen, denk ik Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
CP Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Hoi Satencom! Eerst bedankt voor je heldere uitleg! Ten tweede, waar kan ik het beste zo'n module kopen en heeft het oude (Opentel) kastje geen nieuwe software nodig, gewoon inschuiven en spelen? Ik hoor graag van je.
satencom Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Je moet even zoeken op Canal Digitaal en TV Vlaanderen Mediaguard module ,op enternet we mogen hier geen links naar winkels worden geplaatst, maar als je even zoekt vind je er vast wel 1 ,als het goed is werk hij zonder wat aan het software van de ontvanger te doen maar ik kan het niet met 100 present zekerheid zeggen natuurlijk Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
CP Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Hoi Satencom/Hendrik Super bedankt voor je hulp, ik ga het iig zo proberen!
Rasta 87 Geplaatst: 20 mei 2011 Geplaatst: 20 mei 2011 Hier MRv 2.25 bin op mijn matrix cam revolutions gezet. Geen beeld, ook niet op ned1 en 2 wat met ucas nog wel werkte. VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2
fransken Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 iemand beeld met de mrv met c+ ?? en heb je beeld met welke software heb je beeld op c+ XT9200 / 5000 , XP1000 OPENPLI 4.0VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1ufSYNOLOGY DS1512 3TB REDS
Spotvogel Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Origineel bericht van: Sjaak(k) Dat kun je vergeten, ik zou een nieuwe module aanschaffen Beetje zonde van het geld, KeyFly er op en gaan....
Satlux Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 werkt inderdaad !! SD canal digitaal maar ook HD canaldigitaal tot mijn verbazing ! zapt wel oer langzaam op HD , maar werkt ook Wel bij "cas" seca op "aan" zetten en de rest uitzetten dus keyfly V4.5 werkt op een Matrix revolution ik plaats de file niet *REGELS*, even googlen maar... Satlux Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Spotvogel Geplaatst: 11 juni 2011 Geplaatst: 11 juni 2011 Heh, wat ben ik goed, toch? Valt me op dat er weinig "onderzoek" meer gedaan wordt hier.... Updates komen overigens ook correct door.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen