blitzteam Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 Heb vandaag een aanbieding via mail ontvangen. Als ik mijn contract verleng mat een jaar of twee jaar krijg ik een cadeau bon ter waarde van 30 cq 70 euro van Bol.com. ik was niet van plan te verhuizen naar een andere provider, daarom, mijn vraag: heeft iemand hieral ervaring mee opgedaan, zit er misschien een addertje onder het gras of ........ Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
bamboo Geplaatst: 28 april 2011 Geplaatst: 28 april 2011 ik bel elk jaar op en vraag wat ik krijg als een jaar langer blijk. ik kon kiezen tussen een bol kadobon van 30 euro of 30 euro korting op de volgende factuur. heb de korting op de factuur genomen. bamboo
Gast Merkedesch Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: blitzteam Heb vandaag een aanbieding via mail ontvangen. Als ik mijn contract verleng mat een jaar of twee jaar krijg ik een cadeau bon ter waarde van 30 cq 70 euro van Bol.com. ik was niet van plan te verhuizen naar een andere provider, daarom, mijn vraag: heeft iemand hieral ervaring mee opgedaan, zit er misschien een addertje onder het gras of ........ Mijn vriendin kreeg dezelfde aanbieding...Ik heb toch maar het contract beëindigd en ben overgestapt naar Telfort.. Resultaat is geen cadeau of iets dergelijks van Online!!! Maar wel 15,00 per maand goedkoper uit voor het 1e jaar en de snelheid is verdubbeld..want Online kon max 8Mb uit de lijn toveren en nu met Telfort heeft ze 16Mb.. Dus uiteindelijk heeft ze wel een "cadeau" gekregen van 12 x 15,00 per maand = tel uit je winst. En ze heeft maar een Jaar contract bij Telfort. En Telfort heeft netjes de opzegging geregeld..ze heeft 15min zonder internet gezeten omdat even het andere modem er tussen gezet moest worden. Gr.Merkedesch
Poetsdoekje Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 "Ze " heeft toch een goede vriend, die op de kleintjes let En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Gast Merkedesch Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje "Ze " heeft toch een goede vriend, die op de kleintjes let Ja helaas in deze "zware" tijden zullen er velen op de kleintjes moeten letten...(waaronder ook ik zelf) Ik heb zelfs mijn vader kunnen overtuigen van een overstap...betaalde bij KPN 44,95 per maand(incl bellen) en nu bij Telfort 22,50(incl bellen)...Ook hier een leuk verschil per maand.. Mijn oom die 2 huizen naast mijn vader woont baalt nu gigantisch mijn vader knalt met 20Mb en hij via Online maar met 8Mb ,helaas heeft mijn oom zijn contract verlengd bij Online en kreeg die "gratis" een nieuw draadloos modem!!!! Vergelijken is dus zeer zeker niet verkeerd...Maar of je wilt overstappen??Dat is een andere zaak.. Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen