j.f.otten Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Mijn ouders hebben op de slaapkamer een philips 2221 decoder staan, alleen sinds vandaag is er een raar probleem. Ze hebben geen beeld meer, want de ontvanger vraagt naar de smart card terwijl deze er in zit. Als ik deze er uit haal, dan kan ik ook niet meer zappen. Hij blijft op kanaal 1 en verder niets. Ik kan ook niet in het menu komen of iets dergelijks. Dus heeft iemand dit eerder mee gemaakt en/of weet iemand wat ik moet doen? groet, Jeroen
j.f.otten Geplaatst: 29 april 2011 Auteur Geplaatst: 29 april 2011 Inmiddels heb ik de kaart weer werkend en als die er in zit, kan ik inderdaad weer zappen. Nu heb ik alleen nog het probleem dat ik via de smart card wel beeld heb en via de kaartjes van smart Wi krijg ik geen beeld. Terwijl deze wel werken in de andere ontvangers die ze hebben. Ook heeft de 2221 tot afgelopen week het prima gedaan met de smart wi. Misschien heeft iemand nog een idee om de smart wi werkend te krijgen?
Jan Ambers Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 "Ze" willen waarschijnlijk nieuwe extra kaartjes verkopen... Heb dat met andere Flipsen ook vastgesteld DSR7141 en 8121...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen