Gast angelo007 Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Hallo, Heb vorig jaar een campingset gekocht en daar zat een strong ontvanger bij een 4355 evo Vorig jaar geen problemen. Maar nu ik hem weer activeer krijg ik geen commercieele zender meer. Ik bellen naar canal digitaal en die zeggen je moet een nieuwe fimware update doen. Anders konden ze niks voor me doen. Dus ik een kabeltje besteld en de strong update gedownload. Maar nu ik hem wil installeren herkent mijn laptop de reciever niet, Moet normaal op een com poort worden aangesloten maar ik heb een kabel met usb. Weet iemand hier een oplossing voor om toch mijn strong ontvanger te updaten met dit usb kabeltje . Ben beginner dus graag jip en janneke tekst Alvast bedankt Angelo
iemand Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 welke cam heb je erbij waar je kaatje inzit ? en heb je het kaartje niet verkeerd erin zitten ? gr. Erik
Gast angelo007 Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Heb groen canal digitaal kaartje erin zitten . Kaartje zit goed want heb gewoon bvn , ned 1+2+3 Alleen de commercieele zenders niet . en die zitten ook op het recreatiepakket van canal digitaal De cam is een Matrix cam revolutions U-cas DVB/mpeg2 Heeft tot vorig jaar goed gewerkt . Met alle zenders
Penthe Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Het is de cam, de matrix revolution cam werkt niet meer sinds 2 dagen met bijna alle commerciele zenders(nagravision toegevoegd op deze kanalen). Het ligt dus NIET aan je ontvanger. Ik heb ook de commercielen niet meer op mijn Kaon met de zelfde cam. http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...op_#Post1987751
vGnp Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: angelo007 Heeft tot vorig jaar goed gewerkt . Met alle zenders Als de ontvanger daarna lang heeft uitgestaan, is je kaartje waarschijnlijk niet meer up-to-date. Even opnieuw activeren via de website: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
iemand Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: Penthe Het is de cam, de matrix revolution cam werkt niet meer sinds 2 dagen met bijna alle commerciele zenders(nagravision toegevoegd op deze kanalen). Het ligt dus NIET aan je ontvanger. Ik heb ook de commercielen niet meer op mijn Kaon met de zelfde cam.http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...op_#Post1987751 dus of een andere cam of een andere ontvanger maar zeker geen nieuwe firmware maar volg die thread, want wie weet komt er voor de cam aangepaste firmware gr. Erik
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen