Jani1 Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Bij de sympatieke webshop te Gr. een de s5230 gekocht. Staat op Roemeens. Iemand een idee deze op Engels of Nederlands te krijgen? Webshop geeft geen antwoord maar zegt slecht voor eigen rekening retour zenden. Digenius satbox1,Maxdigital 220S,Maxplus 2100,Triax 88 ALPS quad+Inverto Silverline quad+Smart Titanium II,90cmNN draaibaar MTI twin High Line,55cmNN Edision QSL6.
The Librarian Geplaatst: 7 mei 2011 Geplaatst: 7 mei 2011 probeer het volgende eens: Citaat: Je kunt de taal veranderen door: Menu --> instellingen (rechts onder) --> telefoon (4e keuze) --> Taal (1e keuze) --> en dan doorscrollen naar Nederlands en het is gewoon allemaal weer te lezen. suc6
Pestvogel Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 Het is maar de vraag of er Nederlands in zit. Ik kocht een Nokia C5 bij dezelfde webshop. De beschikbare talen waren: Engels, Duits en een drietal Oost-Europese talen. Na mijn beklag werd ik keurig netjes behandeld maar wel eerst terugsturen op eigen kosten (aangetekend) in originele, onbeschadigde verpakking. En nu maar afwachten wanneer ik het geld terugkrijg. Deze voorwaarden staan ook op de website. Waarschijnlijk een partij Oost-Europese (parallel) import.
winwiz Geplaatst: 8 mei 2011 Geplaatst: 8 mei 2011 De nokia zit waarschijnlijk gelocked binnen een bepaalde regiocode. Je kunt ze "debranden" dan ben je van de specifieke telecom software af en je kunt hem dan omzetten naar de west-europese regio zodat ook de nederlandse taal erin komt na een update van de firmware. Vraag me niet om programma's, ik heb alleen deze ervaring met een N95 vroeger gehad. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Jani1 Geplaatst: 9 mei 2011 Auteur Geplaatst: 9 mei 2011 Dank jongens. Kon geen NL vinden in het menu of een andere leesbare taal. Bij nadere beschouwing is het ook een Roemeense verpakking van Samsung. Heb er maar een andere versie van de software waar wel NL in zit op gezet. Alleen werkt de camera niet. Iemand daar nog een suggestie voor? Digenius satbox1,Maxdigital 220S,Maxplus 2100,Triax 88 ALPS quad+Inverto Silverline quad+Smart Titanium II,90cmNN draaibaar MTI twin High Line,55cmNN Edision QSL6.
Pestvogel Geplaatst: 12 mei 2011 Geplaatst: 12 mei 2011 Nog even terugkomend op mijn vorige bericht: Vandaag het hele bedrag (dus inclusief de verzendkosten) terug ontvangen. Toch netjes.Groeten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen