Gast Delta Star Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 hallo Sat4all(lers), ik heb een Avi-bestand,en wil die omzetten/en dan branden op een dvd,en dan kunnen bekijken.welk programma kan ik daar het beste voor gebruiken. Mvg;Delta Star
Gerard 76 Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 dat kan met winavi of win x free (google) of gewoon met nero dacht ik.
vincent1971 Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 format factory. Converteert bijna alles naar alles. Is freeware. Astra 1 zit bij mij op 31,5°E, 28.2°E, 19.2°EAstra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°EAstra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E
Gast Delta Star Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Met Winavi heb ik slechte ervaring méé, en Format factory kan hij/het niet meer vinden op het internet. Mvg;D.S.
columbo Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Probeer het eens met NERO,daar mee gaat het prima.
Snuffer Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Eerst met "convert x to DVD" omzetten en dan met "Shrink" eventueel reclame voor en aftiteling eraf halen en dan gewoon branden. Cx to DVD levert een Audio_TS en Video_TS file of deze past op een DVD dan hoef je Shrink niet te gebruiken Shrink heeft ook een compresie erop (gaat wel ten koste van de Beeld Q. Nou als het nu nog niet lukt lukt het nooit. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Gast Delta Star Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Origineel bericht van: Snuffer Eerst met "convert x to DVD" omzetten en dan met "Shrink" eventueel reclame voor en aftiteling eraf halen en dan gewoon branden. Cx to DVD levert een Audio_TS en Video_TS file of deze past op een DVD dan hoef je Shrink niet te gebruiken Shrink heeft ook een compresie erop (gaat wel ten koste van de Beeld Q. Nou als het nu nog niet lukt lukt het nooit. hallo hier Delta Star, nou ik heb hem omgezet met MediaCoder, naar mpeg2.Nou komt het,als ik hem brandt op een dvd speelt hij niet via Windows Media Player,en via avi wel,rara hoe kan dat. Mvg;D.S.
winwiz Geplaatst: 9 mei 2011 Geplaatst: 9 mei 2011 Gewoon convertx2dvd gebruiken, voor het beste resultaat..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
rudolfdebeer Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Gewoon zinloos, gebruik Virtuadub met juiste codec indien niet goed voor datadvd en gewoon gebruiken als DIVX item. Anders zinloos kwaliteits verlies. Gewone DVD's maken van een AVI hoeft zelden. Alleen lange wachttijd en ellende. Goed voor als je geen 30 euro en oeroude DVD-speler hebt. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Snuffer Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Hier gaat het nu dus niet om efficentie en gebruikers gemak maar iedereen wil zijn keuze vertellen. Daar heeft de vragen steller toch niets aan. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
rudolfdebeer Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Ik denk dat ik een goed kwalitatief en gratis optie antwoord geef. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2011 Geplaatst: 15 mei 2011 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: Snuffer Eerst met "convert x to DVD" omzetten en dan met "Shrink" eventueel reclame voor en aftiteling eraf halen en dan gewoon branden. Cx to DVD levert een Audio_TS en Video_TS file of deze past op een DVD dan hoef je Shrink niet te gebruiken Shrink heeft ook een compresie erop (gaat wel ten koste van de Beeld Q. Nou als het nu nog niet lukt lukt het nooit. hallo hier Delta Star, nou ik heb hem omgezet met MediaCoder, naar mpeg2.Nou komt het,als ik hem brandt op een dvd speelt hij niet via Windows Media Player,en via avi wel,rara hoe kan dat. Mvg;D.S. Ben er achter gekomen dat je hem met Nero af kunt spelen. Opgelost dus dit probleem. Mvg;D.S.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen