Gast vortexx Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Hoi allen, ik heb een kaart van Canaal digitaal (extra kaart) en wil deze met mijn dreambox gebruiken, met emu cccam. Alleen lukt het mij niet om de kaat te updaten en werken te krigen met ccam. Zie foto voor details. Wie weet een oplossing?
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Via website update aanvragen, maar dat heb je al wellicht gedaan... Ontvanger wel aanzetten natuurlijk en afstemmen op SBS6.
Gast vortexx Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 dat heb ik wel gedaan, maar de update wil maar niet lukken. Wat is de juiste config voor cccam? En kan het alleen op sbs6? Ik heb nalemijk alleen nog 19e astra.
1pm Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 zou wat meer info geven welke image welke emu cccam versie 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
1pm Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Je hebt een extra kaart , de andere kaart draait die wel op de dreambox dan ? Maar ziet ie de kaart wel je dreambox (extra kaart dan ) Gewoon ergens beginnen zou ik zeggen back to basics 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 SBS6 op Astra1 kan toch, geen punt... Als je standaard config van CCcam hebt, moet het werken. Update kan wel ff uurtje duren soms.
Gast vortexx Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 sbs6 is toch weg op astra 1???? ik wil voor het eerst een canaal digitaal met cccam gebruiken. De originele krijg ik ook niet aan de praat. Neem aan dat de config file aangepast moet worden om met deze kaart te werken. Heb nu seca handler = 1 geprobeerd maar dat werkt niet.
Gast vortexx Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Origineel bericht van: vortexx sbs6 is toch weg op astra 1???? ik wil voor het eerst een canaal digitaal kaart met cccam gebruiken. De originele krijg ik ook niet aan de praat. Neem aan dat de config file aangepast moet worden om met deze kaart te werken. Heb nu seca handler = 1 geprobeerd maar dat werkt niet.
dagg Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Dus als ik het goed begrijp zijn beide kaarten nieuw? Beetje zonde vd kosten voor de extra kaart, dat is niet nodig als je de originele 'deelt', maar dat is verhaal 2. Ik denk dat je ff met cds moet bellen, nieuwe kaarten kunnen lastig zijn om geheel vanuit het niets te laten werken; online activeersignalen laten sturen naar je kaart werkt dan niet altijd. .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast vortexx Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 mijn extra kaart werkt wel op de originele box van Canaal digitaal. Wil ik hem nu in mijn dreambox gebruiken, merk ik dat deze zich niet update, moet het steeds via de originele box doen.
dagg Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 aha zit het zo zonder enige poespas in de cccam.cfg moet het updaten gaan, áls er maar eens in de zoveel tijd ook mee gekeken wordt op de dreambox. misschien is dat het probleem? .: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :..: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.
Gast vortexx Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 ik heb op sbs6 afgestemd en deze een paar uur op deze zender gelaten, maar het updaten wil maar niet. Kaart word herkend door de dreambox. Moet ik niet de seca handler optie instellen in mijn config? Heb al een paar instellingen geprobeerd, maar zonder resultaat.
DeBeek Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Heb je afgestemt op SBS6 of op SBS-6 ?? let op het streepje !!! deze werkt niet meer.. Staat SBS6 er niet tussen , dan opnieuw zenders zoeken of via NED1,2,3 RTL4,5.7 enz activeren (werkt ook)
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Nee, de kaart moet werken, updates ook trouwens, zonder de config aan te passen. Je moet natuurlijk wel een update aanvragen voor het '2e kaartnummer' en niet voor je hoofdkaart. Ja, ik zinspeel wat op de mogelijke oorzaken, welke het gewenste vervolg hinderen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen