sat_swat Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Hallo, ik wil mijn Canal Digitaal kaart her activeren met CCcam 2.1.4,alleen mn vraag is nu op 19e heb je geen beeld meer (wel signaal)op sbs 6 moet ik dan nu op 23e doen.an moet er nog wat dingen aangepast worden in de cfg file... Dreambox 7000s - Dreambox 800 HD - Dreambox 500s
1pm Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 ik draai hier ook op de 2.14 dreambox 8000 met new enigma geen probleem . Heb niks in de cfg hoeven aan te passen 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
The Pope Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Voor zover ik weet wil dat niet. In elk geval kun je een ziggo kaart niet ( her ) activeren in een DM800 met CCcam. Als de kaart éénmaal geactiveerd is komen de update's wel binnen ,maar een activatie wil zoals gezegd niet. Dus even een originele ontvanger opzoeken en daar je kaart in activeren. ps, ik heb eerlijk gezegd geen idee of bovenstaande ook geld voor canal digitaal. Gr
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: The Pope ps, ik heb eerlijk gezegd geen idee of bovenstaande ook geld voor canal digitaal. Nee hoor, werkt gewoon op 19.2E, even afstemmen op een SD zender als SBS6 en klaar.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen