Stefan5627 Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Als ik via mijn browser (firefox 4) dmv dreambox webcontrol mijn dreambox wil bedienen, werkt alles behalve als ik op movies klik. Dan zegt ie no movies to display terwijl ie ramvol staat. Als ik vervolgens een subdirectorie van /hdd/movie/ intik als lokatie dan ziet ie de inhoud daarvan wel. Dit heb ik al heel lang (enkele maanden geleden kon ik nog wel de inhoud van /hdd/movie/ zien) en ik had er eigenlijk niet zo'n probleem mee omdat ik toch niet films op de computer afdraai. Ik heb echter sindskort een ipad 2 en daarop heb ik een app draaien (waarvan ik niet weet of ik de naam mag noemen omdat het een betaalde app is) die me zenders via de reambox laat bekijken, en daar heb ik ook het probleem dat ik niet de inhoud van /hdd/movie kan zien. Heeft iemand een oplossing voor me? Heeft het iets met rechten te maken? Alvast bedankt, greetz, Stefan
Loui (K) Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Heb je ook in het menu Webinterface de Hdd geactiveerd?
Stefan5627 Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 mijn settings zijn: start webinterface ja activeer harde schijf ja zappen via webinterface toestaan ja automatisch timers schrijven nee laad filmlengte ja activeer HTTP toegang ja HTTP Poort 80 activeer HTTP authenticatie nee activeer HTTPS toegang ja HTTPS Poort 443 activeer HTTPS authenticatie nee activeer streaming authenticatie nee Lijkt me in orde, toch?
Loui (K) Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Stefan5627 mijn settings zijn: start webinterface ja activeer harde schijf ja zappen via webinterface toestaan ja automatisch timers schrijven nee laad filmlengte ja activeer HTTP toegang ja HTTP Poort 80 activeer HTTP authenticatie nee activeer HTTPS toegang ja HTTPS Poort 443 activeer HTTPS authenticatie nee activeer streaming authenticatie nee Lijkt me in orde, toch? Zo te zien wel,zo staat het bij mij ook dus zou moeten werken.
Tonskidutch Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 staat in je /hdd/movie een titel met een % teken erin? dan dat % teken wijzigen in iets anders of deleten en anders (had dat ook eens) de webinterface deinstalleren en na herstart receiver de webinterface herinstalleren. ciao ciao Busy Line Rose Murphy
Stefan5627 Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 Er was inderdaad een film met een % teken erin. Heb deze hernoemd en het probleem was opgelost. Bedankt voor de tip. Stefan
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Stefan5627 Er was inderdaad een film met een % teken erin. Onder anderen het % teken zorgt ervoor dat je web-browser de html-code 'anders' interpreteert en wellicht dus foutief, waardoor de opnamelijst niet werd getoond.
Stefan5627 Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 Zijn er nog meer tekens waar ik rekening mee moet houden? De ? misschien
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen