Ferr Geplaatst: 29 april 2011 Geplaatst: 29 april 2011 Heb net Black Hole geinstalleerd omdat ik eens wat anders wou proberen... Maar ik krijg een hoop CD HD zenders op 23.5 niet te pakken.. Op 19.2 geen probleem. Op 23.5 krijg ik wel netjes de regio zenders, incl AT5 (familiepakket + mpeg4), dus die doet het wel.. Maar gewoon ned1,2,3HD, RTL4,5,7HD, etc krijg ik niet.. De discovery HD's ook niet, de gewone discovery op 19.2 wel.. Met PLi deedtie het een uur geleden nog wel....... BlackHole 1.5.1 CCCam 2.21 Henksat zenderlijst DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Frans B Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Denk dat je een fine tuning probleem hebt. Gebruik je een standaard kanalenlijst ? Probeer dan eens om zenders te scannen met een iets afwijkende frequentie. System Administrator (niet van deze site)
Ferr Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 Henksat zenderlijst.. zelfde zenderlijst die ik altijd al gebruik.. en dit is de zelfde versie als die in PLi was geladen. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Ferr Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 hmm... nvm, heb alles nog een x opnieuw geinstalleerd.. software opnieuw, instellingen opnieuw, zenderlijst, etc.. en het werkt weer.. geen idee wat het nou was :x DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen