1pm Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Heb hier in de gang allemaal van die kleine motjes rondzwerven . Ik zou niet weten waar die vandaan komen of hoe te bestrijden iemand een idee hoe en wat ? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
bmw rijder Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Ergens in huis een putje wat droog staat? Of de riolering is kapot in de kruipruimte. Google maar eens op motmuggen. Groeten van Martin.
1pm Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 Oke er is geen rolering kapot ook niks met wat anders , zijn er opeens gekomen. thkx 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Niet toevallig op een avond iets open laten staan, zodat ze op het licht afkwamen en zo dus binnen geraakt zijn?
1pm Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 ja ramen hebben met die warme avonden wel allemaal open gestaan , zei mijn dochter ook al 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Ik had een paar dagen geleden ook wat extra huisdieren zeg maar. Ze zijn ook allemaal netjes weer vertrokken, helaas wel zonder het gastenboek getekend te hebben.
gerrit B Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Niet toevallig een nieuwe plant oid. gekocht? daar wil ook wel eens wat uikomen. suc6 Gerrit zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Con Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: gerrit B Niet toevallig een nieuwe plant oid. gekocht? daar wil ook wel eens wat uitkomen.Gerrit Uit een tros bananen komt ook nog wel eens een vogelspin . . . HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
eagle Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Kijk maar eens of je ergens gedroogde vruchten of noten hebt liggen, dit is waarschijnlijk de oorzaak. Motteballen helpen hier tegen. Vorig jaar hadden wij het ook, na dagen zoeken vonden wij in de kelderkast een zak met walnoten hier zaten honderden eitjes en kleine witte wormpjes in.
1pm Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 die blijven komen kan niks vinden hoe of wat dan zijn ze een paar dagen weg opeens komen ze ???? 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
minplus Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Heeft je vrouw soms ergens vilten hoedjes liggen of andere dingen van zuiver wol? 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Sjattuh Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Waarom vang je er niet een paar en bel je eens een verdelger? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
eagle Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 dit is echt een groot probleem ,zo als ik al schreef hebben we echt dagen gezocht.bijna de hele kelder vooraad weg gegooid ze zitten echt ergens ! goed zoeken anders wordt het alleen maar erger gr eagle
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Google is een heel goede zoekmachine, zou dat helpen in deze?
1pm Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 ja snap t ook niet meer nu zijn ze weg en vilten hoedtjes en wol zijn erniet. kome voorameljk in de avond 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen