Gast bobelen Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 wat kan ik het beste gebruiken om mijn samsung led tv schoon en streepvrij te maken, welk middel kan ik het best gebruiken
clemens2 Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 ik gebruik altijd een middel wat ik ook voor mijn brilglazen gebruik. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gerard 76 Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Kan dat niet met brilledoekjes? Tijdje terug meen ik was er ook es iemand die dit vroeg voor z'n TV. Of je gaat naar de winkel en laat je een busje van 20 euro aansmeren..
Poetsdoekje Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: bobelen wat kan ik het beste gebruiken om mijn samsung led tv schoon en streepvrij te maken, welk middel kan ik het best gebruiken Poetsdoekjes oplossing: ," brilledoekjes " En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ventura Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Ik gebruik nu Rogge DUO-Clean incl mirco doekje. Maakt alles streeploos schoon. En laat ook een anti statische laagje achter. Zodat er minder snel stof aantrekt op het beeldscherm.
Con Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: bobelen wat kan ik het beste gebruiken om mijn samsung led tv schoon en streepvrij te maken, welk middel kan ik het best gebruiken Poetsdoekjes oplossing: ," brilledoekjes " Is "Brilledoekje" je zus of je broer? HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Poetsdoekje Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: bobelen wat kan ik het beste gebruiken om mijn samsung led tv schoon en streepvrij te maken, welk middel kan ik het best gebruiken Poetsdoekjes oplossing: ," brilledoekjes " Is "Brilledoekje" je zus of je broer? HG CC Me tante En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Crazy Sat Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Afwachten tot de aanbieding in de A..I Gans setje (reinigingsmiddel voor LCD/Plasma-schermen) , spuitbus + borsteltje en zacht doek. Werkt uitstekend. feedhunting , a crazy hobby ! Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band. DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen