Sjattuh Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Denk dat ie de boodschap nu wel weet. Het antwoord was al duidelijk gegeven, dacht dat een beetje OT voor de lol wel mocht nu. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Golfdiesel Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Origineel bericht van: Tha Great Mac Origineel bericht van: Greatone En ik noem een Twix nog steeds Raider Oeh, da's al wel weer een week of wat geleden, die naamsverandering... Net als Croky chips (die reclame met de papegaai), wat nu Lays heet. Klok... Klepel... Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Littlesat Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Citaat: Net als Croky chips (die reclame met de papegaai), wat nu Lays heet. Foutje... Croky chips betaan nog steeds... het was Smith's chips dat Lays werd... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Oei, my bad... Ach, ik eet ook maar eens in de tig jaren chips, dus ben geen expert...
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Nu doe ik er een slotje op. Er wordt meer over chips gel@ld dan over filmnet en de TS hoor ik ook niet meer,hij weet nu wat 'm te doen staat. Mocht ie verder willen discussieëren dan kan ie me een PM sturen en dan haal ik het slot er weer vanaf.
Aanbevolen berichten