Psychosammie Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Heb een filmpje gedownload. Bestand heet BDROM.ISO Da's natuurlijk een image van een Bluray disk. Maar waar speel ik deze nu mee af? Heb al Media Player Classic en VLC geprobeerd. Maar niks noppes nada. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
satede Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Je moet hem eerst uitpakken,dan gaat die wel goed. The birdman has left the building
Gast SatMann Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 uitpakken of afspelen met een popcorn. die speelt .iso probleemloos af
pillie Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Of je mount hem in virtual clone drive of zo. Marantz SR7008,Pioneer PDP5090,ET-10000,Monitor Audio RS8 en subwoofer GSW12 en Antec Fusion Remote
NINjak Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: SatMann uitpakken of afspelen met een popcorn. die speelt .iso probleemloos af Evenals heel veel andere mediaspelers maar ik denk dat je met XBMC er ook komt en die kan je gewoon op de pc draaien. Zelf heb ik XBMC maar ik kan niet even snel testen omdat ik geen BlueRay-iso bij de hand heb. Met andere iso's heeft XBMC ook geen problemen om die af te spelen dus ik verwacht bij een BR ook niet
Psychosammie Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 Virtual clone drive is de oplossing. VLC en MPC hebben normaal ook geen problemen met een ISO maar blijkbaar wel met een blueray ISO. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
NINjak Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Heb nog even een Blu-Ray iso-tje gedownload (een demo) maar XBMC kon (met de iso) er weinig mee. Ook de iso mounten met MagicISO hielp helemaal niks (heb ik op mijn systeem staan) en/maar ik heb "Virtual clone drive" niet geprobeerd.
Martco Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Probeer eens met TotalMedia Theatre 5. Moet wel lukken. Gr,Martco.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen