bluefoxamazone Geplaatst: 30 april 2011 Geplaatst: 30 april 2011 Hallo, ik krijg steevast de melding" IRD file cracked" Ik heb nu al een paar andere USB sticks (na fat 32 formatering) gebruikt maar het lukt me niet. Wat zou dit kunnen zijn? Ik downloadde de firmware van de rebox site... Kan de file op de site corrupt zijn? bedankt hoor!! Franky
bluefoxamazone Geplaatst: 30 april 2011 Auteur Geplaatst: 30 april 2011 wat me ook opvalt is dat telkens ik een nieuwe download doe van de firmware file, deze file vaak een andere grootte heeft. ????????? ik ben momenteel genoodzaakt om via gprs (vakantie) op internet te gaan. Zou dit er voor iets tussenzitten?
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: bluefoxamazone wat me ook opvalt is dat telkens ik een nieuwe download doe van de firmware file, deze file vaak een andere grootte heeft. ????????? ik ben momenteel genoodzaakt om via gprs (vakantie) op internet te gaan. Zou dit er voor iets tussenzitten? Als je elke keer een andere grootte hebt in de download, gaat daar al iets niet goed. Probeer eens op een andere computer te downloaden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen