Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even een vraagje, ik krijg van ome Bill de medeling dat er updates zijn voor W7 SP1 64 bits en IE9, heeft iemand daar al ervaringen mee ?? Of is het beter even te wachten, en die updates even uit te zetten totdat alle kinderziektes eruit zijn. Ik ben net gewend aan IE 8 en 9 schijnt weer heel anders te zijn, of valt dit wel mee ??

Salu2, D.Quijote

M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

Geplaatst:

SP1 is al een paar maanden oud en werkt prima.

IE9 loopt mijn inziens beter dan 8 + is gereed voor HTML5 waar langzaam de boel weer op over zal gaan.

IE9 is trouwens ook al een poosje uit, dus ik denk dat wachten niet nodig meer is.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Gast Tha Great Mac
Geplaatst:
Origineel bericht van: D.Quijote
Even een vraagje, ik krijg van ome Bill de medeling dat er updates zijn voor W7 SP1 64 bits en IE9, heeft iemand daar al ervaringen mee ?? Of is het beter even te wachten, en die updates even uit te zetten totdat alle kinderziektes eruit zijn. Ik ben net gewend aan IE 8 en 9 schijnt weer heel anders te zijn, of valt dit wel mee ??

Salu2, D.Quijote

Net betreffende updates gisteren gedaan op Win7 Ultimate 64bits, ben blijer met IE9 dan met IE8 kan ik je meedelen.
Gast Doppertje
Geplaatst:

Internet Explorer 9 is een vooruitgang zeg. Je wordt direct al geadviseerd om de extensies uit te zetten.

Ben zeer tevreden, maar even wennen. Jammer dat de gescheidenis ongevraagd gewist is en er allemaal ?-tekens staan.

Foutmeldingen zoals gewoonlijk op veel sites zoals die grote krant met steeds dat uitroeptekentje linksonder is ook weg. Test je alleen een site met die W3C validator dan geeft ie nog wel fouten aan op dergelijke en andere sites.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Doppertje
Internet Explorer 9 is een vooruitgang zeg.

Moet je voor de gein eens de laatste firefox proberen,voor mij al een hele tijd geen ie meer hoor.

Hier trouwens ook de updates gedaan en ie 9 ook geprobeerd natuurlijk,hij is inderdaad wel verbeterd maar geef mij maar firefox hoor.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen