Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Ventura WS-6906 ondersteunt alleen DiSEqC 1.0 en WS-6908 ondersteut DiSEqC 1.0 en 1.2 Ik 'hoor' net dat ik de WS-6908 zou nemen.
Tuneboy Geplaatst: 1 mei 2011 Auteur Geplaatst: 1 mei 2011 idd zal de WS-6908 worden:) Bedankt voor de antwoorden
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Kijk wel even goed rond op internet. Er wordt gewaarschuwd dat er Chinese clones in omloop zijn. De originele heeft met grote lettters Satlink boven in staan, de fakes zouden dit niet hebben. Afgaande op het plaatje geplaatst in de openingspost zou dit een clone zijn. En dit zou dan een origineel moeten zijn. Dit is een van de waarschuwingen: Origineel bericht van: een site op internet *Please be aware their are Chinese clones of this meter that go by the name Mega*** or Ari**. If it does not say SatLink on the meter its just a cheap cloned counterfeit.
Tuneboy Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Pedro Newbie Kijk wel even goed rond op internet. Er wordt gewaarschuwd dat er Chinese clones in omloop zijn. De originele heeft met grote lettters Satlink boven in staan, de fakes zouden dit niet hebben. Afgaande op het plaatje geplaatst in de openingspost zou dit een clone zijn. En dit zou dan een origineel moeten zijn. Dit is een van de waarschuwingen: Origineel bericht van: een site op internet *Please be aware their are Chinese clones of this meter that go by the name Mega*** or Ari**. If it does not say SatLink on the meter its just a cheap cloned counterfeit. Bij de verkoper op de veilingsite waar ik die gekocht heb staat de goede foto met satlink bovenaan. Foto die ik in top post gebruikt heb is van een andere verkoper
Ventura Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Tuneboy Bij de verkoper op de veilingsite waar ik die gekocht heb staat de goede foto met satlink bovenaan. Foto die ik in top post gebruikt heb is van een andere verkoper. Foto's zeggen niks op een veilingsite. Immers ze kunnen nog steeds "nep/cloon" artikelen verkopen.
Riyaz Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Ventura Origineel bericht van: Tuneboy Bij de verkoper op de veilingsite waar ik die gekocht heb staat de goede foto met satlink bovenaan. Foto die ik in top post gebruikt heb is van een andere verkoper. Foto's zeggen niks op een veilingsite. Immers ze kunnen nog steeds "nep/cloon" artikelen verkopen. Wat is dan het advies?
Tuneboy Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Ventura Origineel bericht van: Tuneboy Bij de verkoper op de veilingsite waar ik die gekocht heb staat de goede foto met satlink bovenaan. Foto die ik in top post gebruikt heb is van een andere verkoper. Foto's zeggen niks op een veilingsite. Immers ze kunnen nog steeds "nep/cloon" artikelen verkopen. Wat als ik je zeg dat ik geen enkele verkoper vertrouw wat ook deels waar is. Moet ik dan niks meer kopen??? neen toch
Ventura Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Ik zal dan met PayPal of met credit card betalen. Als er een "nep/cloon" verkocht is. Dan is het makkelijker om uw geld terug te krijgen.
Tuneboy Geplaatst: 2 mei 2011 Auteur Geplaatst: 2 mei 2011 Origineel bericht van: Ventura Ik zal dan met PayPal of met credit card betalen. Als er een "nep/cloon" verkocht is. Dan is het makkelijker om uw geld terug te krijgen. Is betaald met paypal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen