Gast Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 De een ontvangt PW, de ander niet (zie: “Prem. op een gepatchte Philips” in de Philips sectie). Ik niet dus met mijn gepatchte 6073, maar kan iemand mij vertellen, als het al kan, welke kaart(en) je hier dan voor nodig hebt. Met mijn piccard 1 zal het wel niet kunnen (of toch wel?), maar is het mogelijk met bijv. een piccard 2? Wie maakt mij wijzer?
DirkHezius Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 Hoi.. met een Piccard 2 weet ik niet , wat ik wel weet is dat je met een Funkaart, en Allcamfiles (5 in 1) de Premieres kunt (kon) ontvangen ! -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Gast Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 Dirk, bedankt voor je reactie, maar ik hoop dat er nog iemand is die mij kan vertellen wat er met een piccard 1 (en 2) nu wel en niet mogelijk is. Wie reageert?
DirkHezius Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 Al bij Duwgati gekeken ? -------> Houdoe, de groeten uit het Zuiden <------------
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen