Ga naar inhoud


[Arion 9280PVR] Harde schijf werkt niet meer.


Hanniebal

Aanbevolen berichten

Hoi allen,

 

Ik maak nu al enkele jaren tevreden gebruik van een Arion9280 PVR. Vanochtend zette ik de ontvanger aan en vernam ik direct dat er iets mis was. De harddisk ging namelijk niet draaien. Ik heb dus zitten zoeken in het menu waar je de instellingen van de harde schijf kunt bekijken, maar die was "grijs", oftewel niet beschikbaar. Ook als ik op de knop PVR op de afstandbediening druk of op opnemen gebeurt er niks.

 

De zenders doen het allemaal wel, dus ik kan nog wel tv kijken. Twee dagen terug deed alles het nog. Gisteren heb ik de ontvanger niet aan gehad.

 

Weet iemand wat ik hier aan kan doen of moet ik het ding openschroeven om te kijken of er een stekkertje of zoiets los zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik wil er nog wat bij plaatsen, alleen de bewerk knop is foetsie.

 

Als ik het apparaat uitzet dan schakelt ie uit zichzelf na 5 seconden weer aan. Op zich klinkt het voor mij logisch, de ontvanger controleert de schijf als ie aan en uitgezet wordt. Volgens mij is het ding een beetje stuk aan het gaan.

 

 

 

Nog een edit: Ik heb zojuist even zitten prutsen met de ontvanger. Ik kreeg natuurlijk een opdonder omdat ie niet geaard is maar de harde schijf ging wel weer aan. Begon ook direct met opnemen toen ie aansprong, dat kwam dus omdat ik die record knop had ingedrukt.

 

Nu maar hopen dat het zo blijft werken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...