drz Geplaatst: 31 mei 2011 Geplaatst: 31 mei 2011 Origineel bericht van: Con Origineel bericht van: Togan . . . 95 oost ontbreekt totaal. . . . Is 95 oost niet ongelofelijk oost . . . met andere woorden is dat in mijn beleving sowieso al héél kritisch om de Clarkbelt nog te kunnen volgen . . toch? HG CC 95 oost kun je wel vergeten, tenzij je ergens op het platteland woont en een mast hebt staan van een kilometer hoog! De hoek van 90 graden is haaks op de horizon + 4 graden voor de afwijking die wij in nederland kennen. Met ander woorden: 86 oost is het maximale wat wij in nederland kunnen ontvangen.. in theorie. "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Gast Togan Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 Buiten 95 oost, is het probleem met de andere satellieten opgelost. En ja, 95 oost is hier te ontvangen met heel hoge signaal sterktes. Jullie hadden alleen even onder mijn avatar moeten kijken waar ik woon. Hier dus geen mast nodig van 1 km. hoog.
Con Geplaatst: 1 juni 2011 Geplaatst: 1 juni 2011 In mijn vorige rotor zaten standaard de volgende satelieten. Daar kwam boven de 68,5 oost niet meer voor. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
drz Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Origineel bericht van: Togan Buiten 95 oost, is het probleem met de andere satellieten opgelost. En ja, 95 oost is hier te ontvangen met heel hoge signaal sterktes. Jullie hadden alleen even onder mijn avatar moeten kijken waar ik woon. Hier dus geen mast nodig van 1 km. hoog. Ah, dat verklaart een hoop!! Ik ging er vanuit dat je ergens in Nederland woonde. Lucky You! "Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."
Gast Togan Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Even "off topic", Yes lucky me. Tot eind september geen regen en alleen maar zon en ook nog een huisje aan zee. Mij hoor je niet klagen. Verder géén schotelverboden hier. Selamlar, Togan.
robbedoeske Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Origineel bericht van: Tonskidutch de blue shadow van maggy wel dus. Waar kan ik die vinden? Zie alleen een black-blue-hd van maggy in de downloads.
Tonskidutch Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Geplaatst: 3 juni 2011 eerst even unzippen en dan naar /tmp en dan manueel installeren ipk niet alles van de plugins wordt op de feed aangeboden soms is het in de berichten erover te downloaden met dank aan Maggy natuurlijk Second Life Mungo Parker
robbedoeske Geplaatst: 3 juni 2011 Geplaatst: 3 juni 2011 Oke bedankt,hoop dat deze ook met de sundtek stick goed werkt. Heb momenteel de originele vu hd skin in gebruik omdat deze op het andere forum wordt aanbevolen hiervoor. Ziet er alleen niet uit:(
Tonskidutch Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 hier het vervolg >> VTI 2.7 van 02-06-2011 ciao Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 Hi @tonskidutch, ik ben overgeschakeld van VIX naar dit nieuwe VTI-image, heb enkele hulpbestandje geinstalleerd, en wou nu graag de Oscam-versie manueel updaten... Ik vind echter niet in welke map de softcams zitten; kan jij me dit a.u.b. vertellen of, nog beter, me een tip geven waar ik de gehele bestandsopbouw kan vinden van dit image. Hartelijke dank bij voorbaat ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 uhm heb dat niet paraat die mappen... daar moet ik ook het naslagwerk (internet) op raadplegen ik vergeet het telkens maar waarom manueel? de cam en config kun je laden via VTI-panel de config ook! (/var/tuxbox/config) ciao Second Life Mungo Parker
yvessr Geplaatst: 22 juni 2011 Geplaatst: 22 juni 2011 heb ik uiteraard gedaan, maar Oscam.1.00 wil absoluut niets zeggen... er zijn elke dag nieuwe releases (vandaag 5459), en wat met een distributie niet werkt kan met een andere versie perfekt draaien... ik bezit nml 2 kaartje welke allebei enkel en alleen te lezen zijn met de Oscam+CCcam combinatie, maar zelfs dan is het niet evident de goeie Oscam te vinden ! Alleen al de softcam map vinden zou me al flink helpen om verder te testen ! Vu+ Zero: OpenPli 8.3
Tonskidutch Geplaatst: 22 juni 2011 Auteur Geplaatst: 22 juni 2011 /usr/bin daar gaat de binary in natuurlijk zijn er telkens nieuwe versies die kun je vervangen chmod 755 (uitvoerbaar) ciao Second Life Mungo Parker
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen