Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Heb dit nu aangepast. Even afwachten of het nu weg is. Is sinds mijn vorige post 2 x vastgelopen.
Spacerpower Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 kan op mn 8000 niks vinden om dat uit te schakelen iemand een stap voor stap uitleg voor PLI VU+Ultimo 4K
Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Maak verbinding met DCC met je box Ga naar FTP Ga dan naar de map: etc/enigma2 Dan naar: settings En druk op je rechtermuis knop voor veranderen. Toevoegen of aanpassen van de: config.misc.useTransponderTime=false En lijkt wel te werken, nog geen vastloper gehad. Lijkt mij wel een workaround, en zal bij een update mogelijk weer vervallen.
Catastrofus Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Hier ook 2 onbetrouwbare 8000's sinds vanochtend. Hangers op sat & kabel. Workaround met "config.misc.useTransponderTime=false" maar toegepast. Kijken of het werkt. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Nowtv Maak verbinding met DCC met je box Ga naar FTP Ga dan naar de map:etc/enigma2 Dan naar:settings En druk op je rechtermuis knop voor veranderen. Toevoegen of aanpassen van de:config.misc.useTransponderTime=false En lijkt wel te werken, nog geen vastloper gehad. Lijkt mij wel een workaround, en zal bij een update mogelijk weer vervallen. hier werkt het niet,de box loopt alsnog vast.
Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Zou kunnen hoor. Ik heb tot nu toe nog geluk, en geen vastgelopen box. Geen typefout gemaakt misschien ? Hier echt tot nu toe goed werkende boxen. Of het heeft met tijd en een bepaalde actie van doen.
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 idd,had er spaties tussen zitten, nu nog es checken dan.
DeBeek Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Wel eerst Enigma gestopt via INIT 4 ?? anders kan je veranderen wat je wil, maar wordt niet gesaved. en daarna INIT 3.
krimi Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 ja de oplosing is : In de eerste plaats stoppen verbinden via Telnet naar de Dreambox en met "init 4" Enigma2. WinSCP starten, openen en op zoek naar etc/enigma2/settings config.misc.useTransponderTime. Dit bericht moet dan worden gewijzigd in config.misc.useTransponderTime = false. Als het item niet voordat bestaat, kan deze eenvoudig worden toegevoegd. Nadat het bestand is opgeslagen Enigma2 opnieuw kan worden gestart via Telnet met behulp van het commando "init 3 ". Nu, de problemen van het verleden en een zorgeloze zappen is weer mogelijk.
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 nou,de box loopt weer normaal, gelukkig maar,anders wordt de vrouw boos
Greatone Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: henk71 Zit een tijdslot op een of ander driver die per 1 mei niet meer werkt heb op ander forum dit gevonden: Blaue Taste - Newnigma Services - System Werkzeuge - System einstellungen daarna transpondertijd op nein zetten en de box herstarten. dit heeft tot nu toe bij mij geholpen gr henk Thnx, dit was voor mij de oplossing, nu weer rustig voetbal kijken en zappen tussen de Eredivisie kanalen * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ik las net dat er door DMM een fix is uitgebracht. Deze zal dan op zeer korte termijn wel in de update zitten...
vGnp Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Ik las net dat er door DMM een fix is uitgebracht. Deze zal dan op zeer korte termijn wel in de update zitten... Is op het board van Dream Multimedia zelf al te downloaden: --> KLIK <-- vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen