Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Heb je hem wel zonder spaties er in gezet. Je bent niet de eerste. config.misc.useTransponderTime=false
renzie Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 ik maar voor de komende dag(en) newnigma erin gezet en simpel via het menu e.a aangepast in afwachting van een open pli update waarin de bug verholpen is. renzie 3x VU+ Uno 4K met Open Pli, 1x Zgemma h2h , Mag 256 iptv, Samsung 59" 1080p plasma met Yamaha RX-V381en Boston Acoustics A26-A23 en Mcenter speakers, 2x Apple TV 3, Rasperry Pi XBMC, Synology 213+ Nas met 2x 3TB WD Red.
Catastrofus Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Huh? Ik dacht dat het hier ging om een driver issue dat image-onafhankelijk was? Ik weet dat pli en gemini er last van hebben maar blijkbaar newnigma niet? Zullen dan wel oudere drivers gebruiken? Origineel bericht van: renzie ik maar voor de komende dag(en) newnigma erin gezet en simpel via het menu e.a aangepast in afwachting van een open pli update waarin de bug verholpen is. renzie 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
CB1 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ik ga even kijken nu. Misschien dat daar een probleem zit want ik heb gewoon epg en tijd
MR_B Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 hier ook een vastlopende 8000, ik ga nu eens PLI 1.0 proberen. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 hier ook gewoon epg en tijd timers starten ook gewoon.
Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 En gewoon PLI 2.0 met de tijd blokkering neem ik aan.
oldebroek Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Catastrofus Huh? Ik dacht dat het hier ging om een driver issue dat image-onafhankelijk was? Ik weet dat pli en gemini er last van hebben maar blijkbaar newnigma niet? Zullen dan wel oudere drivers gebruiken? Origineel bericht van: renzie ik maar voor de komende dag(en) newnigma erin gezet en simpel via het menu e.a aangepast in afwachting van een open pli update waarin de bug verholpen is. renzie Zelfde drivers....maar in newnigma kun je gebruik transpondertijd eenvoudig aan of uitzetten in het menu onder de blauwe knop Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.
CB1 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ok even een update van mijn vorige schrijven. Ik heb de regel er goed in gezet en opgeslagen. Als ik na die tijd de settingslijst bekijk staat hij er tussen. Reboot ik de box dan is de regel weer weg. Ik draai pli 2.0 van gisteren. Vandaar dat de epg e.d. ook gewoon doen. Dus nog gewoon vastlopers. Wat nu? Gr Cb1
MR_B Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Op dit moment draait PLI 1.0 stable wel hier. Een beetje van mezelf en een beetje van jullie....
aardbeì Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 je zult eerst enigma2 moeten stoppen vóór je een handmatige wijziging in je settings doet. dus eerst init 4 (dan stopt enigma) > wijzigen van je setting > init 3 (dan start enigma weer braaf op) mvrgr 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
aardbeì Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 binnen de 2 seconden van elkaar, da's knap 1 x Vu+ Solo 2 1 x Vu+ Solo SE 1 x Vu+ Zero allen OpenPLi uptodate incl. EPG Team Rytec EPG dataVisiosat Big Bisat 28.2 23.5 19.2 13 9 4.8
CB1 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ok sorry niet gedaan dus. Ok in telnet gestopt en gereboot. Nu ff controleren Gr Cb1
Nowtv Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Maak verbinding met DCC met je box Ga naar Telnet en tik in: init 4 (en dan enter) Ga naar FTP Ga dan naar de map: etc/enigma2 Dan naar: settings En druk op je rechtermuis knop voor veranderen. Toevoegen of aanpassen van de: config.misc.useTransponderTime=false Dan weer naar Telnet en tik in: init 3 (en dan enter) En je box start weer op.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen