Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

heb beide 800's vandaag online update laten doen, geen probleem tegen gekomen

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

• Reacties 133
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

ook met de 8000 en Newnigma2 gisteren een probleem spontaan vast

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Geplaatst:
Origineel bericht van: metoo
plugin autobackup en als je daarin autoinstall instelt worden de plugins ook opnieuw geinstaleerd

ik had zo een plugin staan op de openpli versie1,en had een eigen lijst opgesteld en via die backup plugin die ik had op de HDD gezet,die staat er nog op op de HDD maar die plugin van versie 1 staat niet meer in openpli2 en wil graag alles wat ik had er weer in hebben enzo,is er een optie om die plugin weer te vinden,die staat niet meer bij de plugins in openpli2.
hoop dat er een oplossing is want heb nu een lijst ingezet van iemand anders en vind die niet goed.
had die lijst ook niet op pc gezet omdat door die problemen van vastlopen ik die niet kon op pc inladen omdat de 8000 te snel vastliep toen.
heb er dan openpli2 opgezet en de update's enzo.
hoop dat er iemand kan helpen hierin.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Ik begrijp er niets van. Punten en komma's verduidelijken een hoop... confused

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:

Ik laat de "config.misc.useTransponderTime=false" er voorlopig mooi in staan. Tijd is ok dus eind v/d week een update.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus
Ik begrijp er niets van. Punten en komma's verduidelijken een hoop... confused

Off toppic
Mischien iets rustiger lezen,niet iedereen weet waar de punten en comma,s moeten staan?
Geplaatst:
Origineel bericht van: Catastrofus

Ik laat de "config.misc.useTransponderTime=false" er voorlopig mooi in staan. Tijd is ok dus eind v/d week een update.

Dit lijkt mij de voorlopige oplossing tot het probleem verholpen is.
Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
zonet een update gedaan en de regel verwijderd,
we zien wel waar 't schip strandt.

het laatste uur draait ie iig nog normaal.
(afkloppen) :D

Dat de update er door komt is al een stap verder,zondag avond de Dmm update gedaan bij een kennis van mij, de box blokeerde vanaf het begin bij het aanzetten.alleen de dreamlogo was in het display verder kwam de box niet.
Geplaatst:

Bij mij wou hij nadat ik de update via internet had binnengehaald van dmm en geïnstalleerd had bootte de box ook niet meer.

Ik heb een iets oudere versie er weer terug in gezet ivm errors bij de downloads en timetransponder op false gezet.

Vandaag via de dm8000 zelf een update gedaan en de false regel was vanzelf verwijderd.

Maar draait nog steeds goed tot nu toe.

Gr Cb1

Geplaatst:

Klopt, ze hebben 2 maal een update verspreid waarvan je de eerste update moet vergeten (uiteraard), die van zondag 1 mei.

Maandag 2 mei is toen een andere update verspreid die wel blijkt te werken.

Al met al eigenlijk nog steeds niet zo slecht omdat er ook al een workaround beschikbaar was.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
Origineel bericht van: Nowtv
geen twijfels met spaties. wink

Hahaha,wrijf het er nog ff lekker in smile

Kon het niet laten hahahahaha.
Geplaatst:
Origineel bericht van: CB1
Bij mij wou hij nadat ik de update via internet had binnengehaald van dmm en geïnstalleerd had bootte de box ook niet meer.

Niet meer doen dus, drivers van een ander images installeren dan wat nu op de box draait is geen goed idee.

De laatste drivers zitten bij OpenPLi vrijwel altijd de volgende dag in de feed en komen met een gewone update binnen.
Geplaatst:

Op 2 mei had ik ook een keer freeze. Sindsdien op Newnigma2 3.2.2 via de online-update de laatste drivers geinstalleerd. Het draait tot nu toe zonder problemen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen