blackktm Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Heb net een dm800 hd aan de praat, maar zit met het updaten van de kaart. Kun je in het menu ergens kijken of de kaart wordt herkent en update?
guppje29 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 cc cam info ff installeren als je cc cam gebruikt als emu. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
Satdorus Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Indien je CCcam gebruikt kan je onderstaande in je webbrowser ingeven. http://ipadres_dreambox:16001
Sjattuh Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Ik heb ook een DM800 en E2 erop draaien en updaten gaat prima. Heb wel de eerder genoemde CCam emu draaien. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
blackktm Geplaatst: 8 mei 2011 Auteur Geplaatst: 8 mei 2011 De kaart heeft blijkbaar wel een update gehad, want hij werkt weer...... Ik ben er een tijdje uit geweest wat betreft de dm's, en had 2 openboxen aangeschaft, omdat ik met m'n inkoop en werk toch "veel" in china zit. Kan één van jullie me een link geven naar een pagina voor dummies wat betreft deze dm800hd pvr, De mogelijkhede zijn volgens mij ongekend, maar ik weet de weg nog niet in deze box.......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen