Gast sveneric Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Geachte techneuten, Ik heb een behoorlijk vet probleem en kom er zelf niet meer uit. ik heb zins juli 2010 een dreambox wat zonder problemen liep. ongeveer dec 2010 kreeg ik sávond een uitval wel meerdere keren in de avond (20.30-22.00) en 7.00-9.00. Ik heb alles gescheckt ook een ander dreambox maar helaas. Het zou aan de internet verbinding kunnen liggen, ik heb een nieuwe expedia box met nieuwe utp kabel. probleem blijft bestaan. wat iedereen ongelovelijk vind dat ik door de dag geen problemen heb. en sávond het beeeld blijft staan heb ik op mijn computer nog altijd verbinding, kpn ziet dat de leiding oke is. kan iemand mij helpen, please
Gerard 76 Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Je kijkt toch niet via cardsharing hè? Als je onze huisregels gelezen en begrepen hebt ga ik daar niet vanuit. Je hebt geen internet nodig om TV te kijken.
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 Origineel bericht van: Gerard 76 Je kijkt toch niet via cardsharing hè? Daar riekt het wel naar...
Gast sveneric Geplaatst: 1 mei 2011 Geplaatst: 1 mei 2011 sorry, dat heb ik over het hoofd gezien ik neem mijn bericht weer terug
Aanbevolen berichten