erikdk Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 hmmm... met zo'n prodelyn 3.4 m zou je waarschijnlijk wel astra 1 redelijk moeten kunnen kapteren ;-) ik vraag me wel af welke sokkel daaronder moet en waaraan je zo'n ding ophangt, laat staan welke actuator sterk genoeg is om daarmee te draaien tegen de wind ... ErikBigBisat op 13-19-28; Triax 110 op 23.5; Channelmaster 1.2m via Moteck VBox; Spaun multiswitch; 1x DB800HDse; 2x DB8000HD; 1 x VU+Solo4K. OpenPli. LAN Gigabit. 2 x QNAP HS-251+ met 2 x 6TB Western Digital Red.
RVP Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 Wil jij ET uit de ruimte schieten ? Waarom zo'n grote schotel ?
maanvol Geplaatst: 10 mei 2011 Auteur Geplaatst: 10 mei 2011 Het vertegenwoordigt slechts een verlangen om perfect te willen zijn...
Sprietje Geplaatst: 10 mei 2011 Geplaatst: 10 mei 2011 @maanvol Je eerste vraag was: Schotels roesten zeer sterk. Is hier iets tegen te doen? Had je niet meteen kunnen schrijven dat je schotels zocht in de grotere diameters, dan had het heel wat discussie kunnen voorkomen. Bovendien valt het roesten van schotels best wel mee tenzij je aan de boulevard van Scheveningen of andere badplaats woont. Bovendien kun je zelf ook wat ondernemen om het roesten van schotels tegen te gaan, met name de bevestiging van de schotels waar meestal als eerste roestvorming plaats vindt. Als alles netjes afgesteld staat kun je met een spuitbus transparante tectyl, de metalen delen inspuiten en de schotel zelf met siliconen behandelen, zodat er ook geen sneeuw op blijft hangen. Ik vind het op deze manier een waardeloze vraagstelling en discussie.
Terradon Geplaatst: 11 mei 2011 Geplaatst: 11 mei 2011 Hoi, Hou je met die prodelyn 3.4 m op de Astra's dan wel rekening met wat regen reserve ....voor perfectie zou ik dan al gauw aan een meter of 5 gaan denken. Groetjes.........
Beheerder Michel Geplaatst: 12 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 12 mei 2011 En daar ben ik het mee eens. Maanvol, stel duidelijke en zinvolle vragen a.u.b. Deze vraag is nu beantwoord en omdat het te veel off-topic gaat, zetten we er een slotje op. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten