Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb eens gecheckt met de plugin genuine dreambox , maar men serial number klopt niet van wat er op de site komt , heb ik dan een kloon te pakken

van een 8000 lijkt me toch sterk

op de site komt ;

Production date: 20081007

Serial number: 8A07..........

en op de doos en dreambox staat ;

serial number ; 912010..........

VU+ ultimo en ultimo 4K

Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar )

Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )

Gast SatMann
Geplaatst:

de vraag is altijd, waar kocht je hem (je mag daar niet op antwoorden maar wel de vraag aan jezelf stellen : is het een winkel, internet?) want meestal zal je in een degelijk winkel of erkende e-shop geen namaak kunnen krijgen.

en de prijs, heb je beduidend minder betaald dan de normale prijs, dan heb je mss wel een kloon/namaak.

beste is effen checken met DM zelf, simpel mailtje en je kan dan nog altijd de verkoper -indien het namaak is - hiervoor laten opdraaien en/of je geld snel terug vragen.

Geplaatst:

zou zogezegd van een bekende zaak in het antwerpse komen , maar de bon vond hij toevallig niet meer

VU+ ultimo en ultimo 4K

Geplaatst:

de prijs was verantwoord zei hij , want heeft een HDD en DVD -RW

maar het is volgens mij geen kloon , omdat je daar geen originele images kan gebruiken

en kloon DM8000`s worden geleverd met rood lcd en geen OLED , ik weet ook wel dat ze die naderhand kunnen veranderd hebben , maar dat lijkt me toch sterk

VU+ ultimo en ultimo 4K

Geplaatst:

Ik heb het hier ook gehad dat een reperatie van dream heb gehad ik ook de oude dream doos een ander nummer op stond als dat het apparaat heeft dus hoeft niks te betekenen en je hebt hem getest op de dreamsite dus is het een orgiginele.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Misschien klopt de serial op de doos/box inderdaad niet (verkeerde doos/sticker?) maar check eens wat de box zelf als serial heeft opgeslagen.

Dit kan je zien door dezelfde procedure te volgens als je zou doen om de box te flashen via het netwerk.

Google even op "dm8000 Flashing a new firmware with Browser"

Alleen moet je dan niet voor "firmware upgrade" kiezen maar "device info"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen