Ga naar inhoud

Wat is de beste programmer??????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik wil een nieuwe programmer kopen. Na een jaar trouwe dienst gaat de JDM Programmer en de Piccard 1.1 eruit, maar wat zal ik als vervanging aanschaffen? Is dat de Mastera I, Mastera II of de Multiprog 2001XL. Mijn buget is ongeveer 300 gulden. P.s. wie weet een goedkoop adresje? martin.danielle@planet.nl wink.gif" border="0

Geplaatst:

Hier schijnt hij alle software op te zetten waar de programmer mee kan werken. In de praktijk zal je er waarschijnlijk maar 1 gaan gebruiken.

Geplaatst:

hmm zeker ga je er maar 1 van gebruiken geheim, rest ben je echt niet nodig....<P>hehehe 2 files, geen loader en gaan maar... laugh.gif" border="0

Geplaatst:

Geheim HET IS DE VRAAG WAT JE ALLEMAAL WILT PROGGEN DE MASTERA OF CRX ZIJN BEIDE IDENTIEK KUNNEN HEEL VEEL VOOR ONGEVEER f250,- SOFTWARE IS TE DOWNLODEN<P> wink.gif" border="0wink.gif" border="0wink.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb voor de MasterA I inc voeding,kabel,en 1 goldkaart 4400Bfr betaald of ong 110 Euro....In Belgie - Hasselt.....<BR>Ik denk dat je hier geen link mag plaatsen van die winkel,mail me dan even...

Geplaatst:

Welke software is nu het makkleijkst om de Mastera 2 goed en relatief eenvoudig te laten werken?????

Geplaatst:

Beste dejean,<P>De makelijkst software voor Mastra, Mastercrd...enz vindt ik persoonlijk Chipcat afhankelijk welke kaart je progt maar voor de funcard, de Gw-card werkt dit relatief eenvoudig programmaatje goed !!<P>Greetings Admirals

Geplaatst:

Misschien nog een overweging die de moeite waard is. Er zijn (zeker op dit board) erg veel gebruikers van de Mastera/MasterCRD dus als er eens iets is heb je veel meer kans op assistentie dan met de multiprog.<BR>Suk6<BR>Duwgati

Geplaatst:

Multiprog 2001 XL(D) en twoprog is volgens mij nog steeds een gouden combinatie.<P>Overigens die CD dat slaat natuurlijk nergens op. De software haal je gewoon van de homepage van de maker van de Multiprog.<P>Prijs als je heel goed zoekt ligt tussen de 250 en 275 gulden.

Geplaatst:

waarom allemaal zo duur ik heb een vp20 met 6Mhz en kan daarmee ook alles programmeren.<BR>kost nog geen fl:100,- inclusief voeding<BR> shocked.gif" border="0shocked.gif" border="0

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.