Ga naar inhoud

Wat is de beste programmer??????

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Waarom geen VP20???<P>De volgende redenen kan ik zo opnoemen.<BR>1. Geen behuizing<BR>2. Geen softwareupdates<BR>3. Telkens met je dikke worstevingers de jumpers veranderen.<P>Dus betaal maar leiver iets meer, je krijgt er geen spijt van.<P>Als je een MasterCRD of MasterA gewend bent wilt je niet anders.<BR>PS de MultiProg ken ik niet, dus daar kan ik geen oordeel over geven.

Geplaatst:

intresante opmerkingen.Soms om gek van te worden.Ik zit met de volgende vragen?<BR>Ik heb een infinity programmer(goldprogrammer)en een all-card programmer<BR>via de lpt poort,deze is al ouder.Ik wil nu de nieuwe ds9 en de pic-card 2 met 16f876 en de 24c64 progge<BR>hoe zit het nu ,wat kan nu wel en niet.<BR>en waar is de v2 te koop en kan hin alles proggen confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

vp 20 is ook een hele goede progger en zekers interessant met zijn prijs.<P>Als je de vergelijking maakt met vp20 of Multiprog2001 XL(D)/MasterCRD/A 1 of dan kunnen ze allebei zo goed als het zelfde.<P>Maar het gaat om comfort. Als je minder comfort wilt hebben dan is de vp20 een uitstekende keuze. Als je, net als mij, een beetje lui bent en alles met één programmaatje wil doen dan is de Multiprog 2001 een fantastische keuze. Daar zit dan natuurlijk wel weer een ander prijskaartje aan.

Geplaatst:

@ Satkeumes,VP20 afkraken?<P>Drie schakelaartjes op de jumpers solderen,zelf even een behuizing zoeken en inbouwen en je hebt,ik wil niet zeggen een alleskunner maar een veelkunner van een programmer voor nog geen F100.<P>Als je haar(deze programmer is vrouwlijk)in een zelfbouwpakket koopt dan kost zij nog geen F50<P>Waar zijn die softwareupdates voor nodig?<P> greetings goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Geplaatst:

Nu we het toch over verschillende progers hebben, nog één vraag.<BR>Kan ik bank-kaarten (proton ) uitlezen<BR>heb al ergens gelezen over chipkartelezer maar dit herkend geen kaarten<BR>Ik heb mp2001 xl<BR>Het zou toch moeten lukken niet?<P><BR> confused.gif" border="0confused.gif" border="0

Geplaatst:

@Satwatcher <P>Ik ben al een tijdje op zoek naar de multiprogrammer 2001 XL(D) je zegt dat die tussen de fl.250-fl.275 te vinden is. Is mij niet gelukt. Goedkoopst fl.320 zou je mij misschien het adres via pm kunnen sturen want ik moet dat ding hebben werkt perfect met twoprog 2.3. Alles in een keer.

Geplaatst:

VP-20 zeker weten, en als je geen jumpers kan verplaatsen omdat je vingers te dik zijn neem je gewoon een pincetje.

Geplaatst:

Een VP20 is een leuk goedkoop alternatief voor een MasterCRD 1 of 2 cq MasterA 1 of 2 maar absoluut niet vergelijkbaar.<BR>De mastercrd 1 is al 10 x gebruiksvriendelijker en beter afgewerkt. Over een Mastercrd II, die ook nog automatisch schakelt maar niet te spreken.<BR>Zo'n multiprog is ook een leuk ding, maar helaas niet zo mooi afgewerkt (geen behuizing), vrij duur en je bent nogal afhankelijk van de aangeboden software. Een masterA of mastercrd is compatible met zo goed als alle software.<P>Groetuh,<P>Toxic[Q]

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.