Ga naar inhoud


[Overig] firmware updaten Visionic 3342


Gast Boerthijs

Aanbevolen berichten

Gast Boerthijs

RTL 4,5, 7 en net7 kan ik vanaf 29-4-2011 niet meer ontvangen via Canaldigitaal (SBS6, BVN en ned1,2,3 goed ontvangst). Daarvoor geen problemen ook niet toen ik naar de nieuwe frequentie's ben overgestapt.

Daarom 29-4-2011 alle zenders opnieuw ingelezen en kaart opnieuw geheractiveerd maar probleem nog niet over. Het lijkt op een probleem met de software. Mijn ontvanger wordt niet officieel door Canaldigitaal ondersteund daarom mijn vraag:

 

Heeft iemand ervaring met het updaten van een nieuwe firmware voor een Visionic vrn 3342? De laatste firmware (versie vs-jpc 4.57.81)is van 11apr2003. Een recentere update vindt de reciever zelf niet.

Wie kan mij verder helpen om rtl weer te ontvangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wat van ci module gebruik je bij deze ontvanger, want daar zit het probleem

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boerthijs

Mijn CI-card, Matrixcam revolution en Matrixcam reloaded heb ik beide geprobeerd. Biede met U-cas encrypted DVB/MPEG-2 transmissions. Echter beide zonder gewenst resultaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De modules die jij op noemt , werken niet meer, je zult over moeten stappen naar een

CanalDigitaal CI-Module ,of je moet af wachten dat er een update komt voor jou

modules.

 

 

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boerthijs

Hoe kan het dan mogelijk dat vanaf 16 april tot 28 april alles wel goed heeft gewerkt. CD is vanaf 16 april overgegaan. Pas 28 april heb ik problemen gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Boerthijs

Het ziet er dus naar uit een andere ci module te kopen. Welke heeft u gekocht of heeft u een goed advies. (zoals het een Nederlander betaamd zo goedkoop mogelijk. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Boerthijs
Het ziet er dus naar uit een andere ci module te kopen. Welke heeft u gekocht of heeft u een goed advies. (zoals het een Nederlander betaamd zo goedkoop mogelijk. ;-)


Ik heb nog niets gekocht want ik laat me door CDS niet zomaar op kosten jagen, ik heb gewoon een hele oude philips 5816 die ik nog in de kast had staan weer in gebruik genomen en weer beeld.

Als ci module raad ik aan gewoon een canaldigitaal module te kopen dat is het veiligst, je weet namelijk niet wanneer CDS weer zo´n grap uithaalt en wat er dan weer op zwart gaat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...