Gast Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 Hoi ik heb op mijn laptop WINDOWS 95 geinstalleerd. Ik wil nu via mijn laptop mijn MM module programmeren maar van het ogenblik dat ik de magic loader opstart krijg ik telkens volgende boodschap : "het bestand MAGICLOAD.EXE is gekoppeld aan ontbrekende uitvoer KERNEL32.DLL:Cancell0". Ik krijg dus de magic loader niet geopend nochtans op mijn PC (Windows XP) lukt het wel. Wie weet raad ?
Gast Geplaatst: 20 augustus 2002 Geplaatst: 20 augustus 2002 Ik ben wel benieuwd hoe je deze cam gaat proggen...(in een laptop) deze cam is namelijk niet te upgraden via de pcmcia port. het enige wat je met de pcmcia port kunt doen is de cam van spanning voorzienm, om achteraf toch nog de interface erin te moeten schuiven die aangeloten is op de comport. Waarom druk je de cam niet gewoon in de reciever, kun je namelijk gelijk kijken of de cam wel in magicload staat. Het proggen via pcmcia zal misschien wel werken..maar heb het nog niet geprobeerd. Maar wat jou melding betreft, lijkt het erop dat de software dood is... probeer eens opmieuw dreamload op laptop te zetten.. Regards
prutsie Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Beste Nero, kijk even verder op het bord, of gebruik de zoekfunctie even. Je magic module kan ALLEEN met de magic programmer via de seriele rs232 port van je laptop of pc worden geprogrammeerd. Je kan de module dus gewoon in de ontvanger programmeren. Kan dat niet voor wat voor reden dan ook dan kan je de module ook in de pcmcia sloten van je laptop steken, maar dan alleen om de module van voedingsspanning te voorzien. Je kan de module dus NIET via de pcmcia benaderen, maar echt alleen via de speciale magic programmer kaart. Heb je deze kaart niet, schaf er dan eentje aan. succes Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 Het is dus wel de bedoeling om de MM module te programmeren via de Magic Programmer maar dan wel via de laptop. Ik heb echter de Magic Loader op mijn laptop gecopieerd maar bij het openen geeft deze steeds deze foutboodschap. Op mijn PC werkt het echter wel. Wie weet raad.
basix Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 @prutsie: laptop voorziet de module van stroom (dus via pcmcia poort), tegelijkertijd is de magic programmer aangesloten in de module en aan de seriele poort van de laptop. dit werkt in w98. basix
Gast Geplaatst: 21 augustus 2002 Geplaatst: 21 augustus 2002 De kernal32 van w95 ondersteunt de aangeroepen funktie niet.(dat zegt de volledige foutmelding als je 'm nazoekt in de knowledge base van Microsoft) Kortom: het programma werkt alleen met Windows 98 of hoger.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen