Ga naar inhoud


osama bin laden is niet meer


Poetsdoekje

Aanbevolen berichten

Ik wil er uiteraard geen politieke discussie van maken, maar het kon wel eens beter zijn nu hij is omgebracht en een zeemansgraf heeft gekregen

 

bron overlijden : Nos Teletekst p.125

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak je borst maar nat.

 

De komende tijd wordt het een zooitje. En dit zal weinig invloed hebben op het geheel ben ik bang. Al Quaida is een enorm bedrijf wie nu de CEO hebben verloren, maar niemand is onvervangbaar in een onderneming.

 

Een goede klap zeker en men kan niet anders dan ze 1 voor 1 neerhalen, maar opgelost is het nog lang niet.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Tha Great Mac
Origineel bericht van: Sjattuh
Een goede klap zeker en men kan niet anders dan ze 1 voor 1 neerhalen, maar opgelost is het nog lang niet.

Inderdaad, dit gaat gewoon 'sluimeren' en opeens steekt het de kop weer op, net als vroeger de IRA, ETA en RAF.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindstand Osama vs. Obama 0-1

 

En heeft u de Toto gewonnen?? laugh

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: soktic
Volgens mij is het 3000-1.


Volgens mij is er sinds het Obama tijdperk toch echt geen aanslag in Amerika geweest, laat staan 3000. Of ik moet al die tijd in winterslaap zijn geweest shocked

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilde vanmiddag internetbankieren maar om dat ze een paar duizend kilometer verderop een vent hebben dood geschoten lukte dit niet.

Ben je lekker mee. crazy

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satcat
Tenzij je geld wilde overmaken naar al Qaida, snap ik het verband niet?

Internet site van de Rabobank lag eruit nadat bekend was dat Osama Bin Laden dood geschoten was.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben ze deze griezel te grazen genomen, komt er wel weer een ander.

Het valt mij op dat dit soort griezels altijd een soort ringbaard hebben.

De ergste van al die griezels is heel wat griezeliger dan Bin Laden, want hij is gek op atoomspeeltjes, het ophangen van homo`s en het zo nu en dan stenigen van vrouwen. crazy

Hij wil ook nog iets anders heel graag realiseren, maar dat ga ik hier niet vermelden, want dan gaan we in een politieke discussie verzanden.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...