Ga naar inhoud


DOEI


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Citaat:
...........dat een van de moderatoren mijn reactie zomaar weghaalt wil ik als gewaardeerd lid van sat4all weten waarom zelf als het een waarschuwing of ban betreft wil ik weten wat er niet klopt aan mijn jarenlange bijdrage en die ene bijdrage


Beetje arrogant om van jezelf te zeggen dat je een gewaardeerd lid bent.
Dat mogen/kunnen anderen over je zeggen, maar nooit zeggen over jezelf.
Maar ik denk dat hij het idd verkeerd opgevat heeft.

Citaat:
........ben ik zo vrij om te schrijven
je bent een sukkel als je het laat passeren.......


Wel om een ander voor rotte vis uit te maken.....uitschelden is not done hier, laat wel een ieder in zijn waarde, aub


Laat maar even bijkomen van de gebeurtenissen.

HUMAX iCord is vervangen door de VU+  4k SOLO,

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dit is te gek voor woorden.

 

Laat ik maar niet inhoudelijk zijn,

anders krijg ik wellicht weer een ban.

 

 

HG CC

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik antwoord dan maar op jou wijze woorden, (waarschuwing en relativeren van woorden) waarom men niet aanmatigend dient te zijn... ofschoon ik wel al heel lang een bijdrage geleverd heb aan sat4all.

 

het gaat dus wel over die waardering.

dat besef je misschien later ook nog wel eens een keer (dat is dus dubbeldik) maar op een ander gebied en in een andere constellatie.

 

de laatste zinsnede van mij, die je citeert begrijp je dus niet.

het is geen rotte vis! (dat zijn jouw teksten)

het is sukkelig om de regels aan je laars te lappen

en passeren is het zeven van, of door laten gaan van iets wat eigenlijk in de zeef gevangen moest blijven.

 

ga vooral niet over mijn topic door mijmeren ga voort met je hobby

dus nu on topic:

ciao

 

 

Shewolve

Intergalactic Lovers

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht je Sat4all blijvend de rug toe keren, ga ik toch echt proberen je "zalig te laten verklaren " wink nu ff nog een wondertje en we zijn er.

 

Pffff... kom op joh, klein incidentje en je geeft de pijp aan Maarten !!!

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

Ik zeg altijd zo wees een vent blijf consequent. Gewoon doen wat je zegt, account wissen en NIET meer terugkomen. Je hebt je punt gemaakt, hebt afscheid genomen. Wel jammer maar goed, klaar over!

Astra 1 zit bij mij op  31,5°E,  28.2°E, 19.2°E
Astra 2 zit bij mij op 19.2°E, 28.2°E
Astra 3 zit bij mij op 23.3°E,23.5°E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch,

 

Wat was dan volgens jou wel een correcte handeling geweest van de Moderator?

 

Ik ben zelf Administrator in een groot Duits Radioforum en zou exact zo gehandeld hebben omdat dit mijn inziens de enige correcte wijze van handelen is. Er wordt mijn inziens totaal geen inbreuk gedaan op jou waardering als user door het verwijderen van het topic (en daarmee ook jou bericht).

 

Slaap er een nachtje over, en hopelijk zien we jou binnenkort weer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit typisch een geval van langs elkaar heen praten.

Soms is het inderdaad beter om even telefonisch contact te hebben. Mail/forum verkeer kan snel verkeerd begrepen worden.

 

@Tonskidutch: Michel heeft jou toch niet verkeerd behandeld? Hij heeft alleen een compleet draadje weg gehaald omdat het alleen over cardsharing ging. Zo'n draadje hoeft toch niet te blijven staan?

Xtrend ET9500 - OpenPLi powered

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Tonskidutch, je gaat ons toch niet in de steeklaten hè, je hebt maar nog ruim 4000 berichten nodig om Ome Merde van de 1ste plaats te stoten, en dat willen we zeker meemaken.

 

Salu2, D.Quijote

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Hé Tonskidutch, je gaat ons toch niet in de steeklaten hè, je hebt maar nog ruim 4000 berichten nodig om Ome Merde van de 1ste plaats te stoten, en dat willen we zeker meemaken.

Salu2, D.Quijote


Komop nou hee je weet toch al dat Feedhunter Rini de eerste plaats gaat overnemen met die belachelijke plaatjes.

Maar ik vind ook dat er juist gehandeld is, gewoon nachtje slapen en weer gewoon verder.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Tonskidutch
ik antwoord dan maar op jou wijze woorden, (waarschuwing en relativeren van woorden) waarom men niet aanmatigend dient te zijn... ofschoon ik wel al heel lang een bijdrage geleverd heb aan sat4all.

het gaat dus wel over die waardering.
dat besef je misschien later ook nog wel eens een keer (dat is dus dubbeldik) maar op een ander gebied en in een andere constellatie.

de laatste zinsnede van mij, die je citeert begrijp je dus niet.
het is geen rotte vis! (dat zijn jouw teksten)
het is sukkelig om de regels aan je laars te lappen
en passeren is het zeven van, of door laten gaan van iets wat eigenlijk in de zeef gevangen moest blijven.

ga vooral niet over mijn topic door mijmeren ga voort met je hobby
dus nu on topic:
ciao



Eeeh, Ik vind dat jij helemaal niet weg moet gaan hier!!
Nog sterker, dat vinden waarschijnlijk nog veel meer gebruikers, dus slik je boosheid in, giet een krat bier achterover en ga ergens op de mokerhei je ongenoegen uitschreeuwen zodat niemand je kunt horen, en kom dit board weer supporten.

Kom, trek nog een blik geduld open nadat je (heel)even afstand hebt genomen van sat4all en kom terug met ene frisse blik.
laughlaugh

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...