Ga naar inhoud


DOEI


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

Iemand plaatst een bericht van het type wat hier niet toegestaan is.

Een enthousiast lid reageert erop met aangeven dat dat absoluut verboden is i.p.v. een mod te waarschuwen.

Daarna zijn er diverse mogelijkheden, de meest voor de hand liggende en welke beter is weet ik niet:

1- Alles wordt verwijderd. Dat zaait blijkbaar soms verwarring.

2- Er wordt een slotje op gezet. Iedereen die het later leest, vooral een beginner, wordt dan steeds weer met z'n neus op het feit gedrukt dat zoiets hier absoluut niet mag.

 

Los van dit alles en off-topic: De plaatjes van Feedhunter Rini zijn niet belachelijker dan andere dingen op de sat. Soms zijn ze heel bijzonder en vaak ben ik hem en andere feedhunters dankbaar geweest dat ik de mogelijkheid kreeg een speciale sportwedstrijd of actualiteit te zien.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: satede
Laat die man nou met rust,hij weet zelf wel wat het beste voor hem is. whistle



Ik denk juist dat Tonski het open wil spelen en juist graag de mening van anderen hierover wil "horen", zou erg jammer zijn dat Tonski zou vertrekken, ik vind dat er van de oude garde al veel teveel zijn weggegaan uit pure frustratie of ander ongenoegen.....alles een beetje te hebben gevolgd zie ik het zo, Michel heeft zakelijk correct en volgens de regels gehandeld daardoor handelt Tonski nu puur vanuit de emotie en is misschien gefrustreerd en zegt erg kort door de bocht DOEI....denk dat Michel en Tonski hierover samen naar een afkoelingsperiode nog eens samen een goed gesprek moetn gaan voeren..opstappen kan dan altijd nog toch........

Groetjes........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me niet voorstellen dat dit de enige reden is om te vertrekken. Lijkt me eerder dat er al meer tussen beide heeft afgespeeld en dit de druppel is...

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Voordat er weer hevig op los gefantaseerd gaat worden, sluit ik (mede op verzoek van de topic starter), dit topic.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...