smoking Geplaatst: 2 mei 2011 Delen Geplaatst: 2 mei 2011 Vanmorgen een brief van TVV in de bus waar ze prijsstijging aankondigen . basic light gaat van 10.50€ naar 10.90€ . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Davev Geplaatst: 2 mei 2011 Delen Geplaatst: 2 mei 2011 wat een onzin... het verzenden van ie brieven en het verwerken brengt minder op dan het kost. Wacht dan een jaar en sla ineens met 1euro Dreambox DM600 pli jade3 Dreambox DM800 Gemini 4.6 Technisat multytenne twin Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Wheeler Geplaatst: 4 mei 2011 Delen Geplaatst: 4 mei 2011 Denk dat men zo de abonnees met zachte hand wil doen overschakelen naar de HD ontvangers en dus het duurste top pakket in de maag wordt gesplitst. Ik vrees ook dat de gewone digitale kanalen op termijn zullen opgaan in HD zenders. ik ben in oktober vorig jaar overgeschakeld en heb me een Philips HD ontvanger laten aanpraten. Deze werkt prima maar heeft ook zijn beperkingen. Tf 5000 CI Philips/Pace DVR 8121 - Duo LNB Mediaguard CI TV Vlaanderen Windows 7 Ultimate - 32 bits Nokia C5-00 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smoking Geplaatst: 5 mei 2011 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2011 Het is niet zozeer dat ze allemaal gaan overgaan in HD , maar de SD kanalen die overgaan in mpeg4 . Ik gebruik een dream 800 ( bij aan gaan abbonement heeft verkoper philips SD ontvanger opgegeven ) . Als die philips bakjes nu cccam zouden draaien , leek me het aanbod nog zo slecht niet , m'n ouders hier kijken namelijk nog analoge kabel . vu+ ULTIMO, SAB titan II, triax 88 cm , multi feed houder triax , 4 vizyon quad lnb's 0,1dB , astra1,2,3, hotbird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen