Vriendje Stokvis Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Hallo mensen IK heb van iemand een Vu+duo over kunnen nemen, alleen nu wil ik er andere sofware op zetten om met een canal digitaal kaart te kunnen kijken. De image die er nu op staat bevalt me niet Alleen kan iemand mij vertellen wat de standaard gebruikersnaam en wachtwoord is van de VU+Duo ? Alvast bedankt Vriendje Stokvis
Gast Tha Great Mac Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Kun je de VU+ niet flashen, net als de dreambox? Dan heb je geen user/ww nodig.
Zuppelan Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Standaard zit er geen wachtwoord op. Je kunt USB-image downloaden, het zip-bestand pak je uit op een USB-reepje. Je prikt het reepje erin en zet de VU+ aan, image wordt geflasht. Geen wachtwoord nodig.
alx Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Standaard: Inlognaam: root wachtwoord: leeg laten. Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden. Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.
jeanj Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ik dacht dat het wachtwoord van het image afhing. Ik heb ook wel eens dreambox als ww gezien (user root) als ik me niet vergis voor pli
Con Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Bij PLI is de gebruikersnaam root, bij VTI vuduo. Bij beide is geen wachtwoord ingevuld. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen