Gast bartmans Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Hallo, ik heb een basispakket van Canal Digitaal en eredivisie live, die deed niet meer (ging naar HD). Toen heb ik de receiver instellingen (philips 7141) veranderd (via fabrieksinstellingen en dan HD gekozen ipv SD). Nu heb ik wel eredivisie live, maar geen rtl 4,5 etc. Hoe moet ik dit aanpassen?
Gerard 76 Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Je hebt dus een basispakket met een extra EDL abo erbij. Als je de HD lijst in hebt geladen dan heb je wel de RTL's enzo in HD maar niet meer in SD denk ik. En op die HD kanalen van RTL heb jij geen abo dus blijven ze zwart. Zelf heb ik die decoder niet dus ik kan het niet zo gauw voor je checken. Als je nu eens de SD lijst inlaadt heb je dan EDL niet meer?
Gast bartmans Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 het is inderdaad zoals je het schetst. De RTL's blijven "zwart". Als je de lijst inlaad via SD heb ik geen Eredivisie live. Behoorlijk waardeloos.
Eduard07 Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Volgens mij is de oplossing: SD-lijst inladen en daarna handmatig 11739.00 V DVB-S2 QPSK op Astra 3. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast bartmans Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: Eduard07 Volgens mij is de oplossing: SD-lijst inladen en daarna handmatig 11739.00 V DVB-S2 QPSK op Astra 3. Hallo, fijn dat je meedenkt. Er is dus misschien een oplossing... Zou je mij (een redelijke leek) kunnen uitleggen wat die handmatige instelling gaat? Zoals het er nu staat snap ik er niet al te veel van. Alvast bedankt.
Dreamer AB Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Je moet gewoon weer de SD lijst opnieuw inladen. Eredivisie Live 1 HD zit dan op kanaal 130 en Eredivisie Live 2 op kanaal 40 (gedeeld met Hallmark). DM 500+ DM 800 HD PVR DM 7000-S (voorheen) Visiosat Bisat G4 Quadro (Hotbird, Astra 1/2/3) + 4x ALPS twin LNB
Gast bartmans Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Het was inderdaad zo, zenderlijst nieuw erin SD en dan op kanaal 130. Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen