1pm Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 Zijn daar proggies voor zodat ik ieder die via het netwerk hier en op msn is kan zien hoe en wat ? Is voornamelijk voor de kids nl. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Sjattuh Geplaatst: 2 mei 2011 Geplaatst: 2 mei 2011 http://www.surfwijzer.nl/tips/msn-geschiedenis.html Het begint overigens bij vertrouwen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: chelloanarchist Het account ook op je eigen PC aanmaken? Hij wil meelezen. Dan kun je niets met het account ook op je eigen PC aanmaken. Dan kun je alleen maar via je netwerk verbinding maken met de andere PC. Er zijn wel wat manieren om mee te lezen, bijvoorbeeld met Teamviewer. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
JoSchaap Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 op je NAS/server/dreambox een writable share maken bijvoorbeeld \\ip.van.server.ofzo\Logs\NaamKind\ en op zijn/haar MSN instellen dat de logfiles op die locatie opgeslagen worden (zie de link van Satje) als ze dan wat pienterder worden en logs gaan wissen, kun je een cronjob oid maken dat elke nacht de logs naar een beschermde map kopieerd **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
quattro Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Je kunt dat inderdaad met logs doen, maar dan weet je wat ze gisteravond hebben zitten doen, en niet wat ze nu aan doen zijn. En bovendien zie je alleen wat ze via mns doen en niet via een webbased messenger e.d. Vroeguh gebruikte ik wel programma's om andere computers vanaf afstand over te nemen. VNC ofzo geloof ik. Dan kun je precies zien wat er op een andere computer gebeurd en zelfs de hele computer overnemen. Er zijn wel meer van dat soort progjes maar zou je de naam van die techniek (zoekterm) zo even niet kunnen vertellen. En vergeet inderdaad niet om ze vertrouwen... VU+ Solo2, VTI Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W
Sjattuh Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: quattro Je kunt dat inderdaad met logs doen, maar dan weet je wat ze gisteravond hebben zitten doen, en niet wat ze nu aan doen zijn. En bovendien zie je alleen wat ze via mns doen en niet via een webbased messenger e.d. Vroeguh gebruikte ik wel programma's om andere computers vanaf afstand over te nemen. VNC ofzo geloof ik. Dan kun je precies zien wat er op een andere computer gebeurd en zelfs de hele computer overnemen. Er zijn wel meer van dat soort progjes maar zou je de naam van die techniek (zoekterm) zo even niet kunnen vertellen. En vergeet inderdaad niet om ze vertrouwen... Dat is bijvoorbeeld Teamviewer, die gebruik ik nu, of PCAnywhere daar deden we het in 1990 mee. Maar goed, je mag niet over anderen oordelen, maar ik blijf het raar vinden. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
NINjak Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Zoek met google maar eens op "msn network sniffer" ik denk dat ie zoiets eerder wil hebben! Citaat: Simple MSN chat monitoring solution for your network. MSN Sniffer 2 is world's first sniffer to automate MSN chat capturing and impact analysis. After installed on one computer, it captures MSN chat across all computers in the same LAN, analyze and save into database for future analysis. Geen idee of het echt werkt maar ik zou geen reden weten waarom niet. Alle pakketjes op/over een netwerk zijn te "besnuffelen" en zolang ze (nog) niet met encryptie zijn versleuteld ook niet zo heel moeilijk met programma's zoals deze. Nog even voor de duidelijkheid: Ik raad geen 1 van de gevonden programma's aan aangezien ik er geen ervaring mee heb EN niet weet of ze echt werken (daar heb je een trail voor)!
JoSchaap Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 sniffers werken alleen als je nog ouderwetse hubs in je netwerk gebruikt dan word netwerkverkeer over alle porten gebroadcast tegenwoordig heeft iedereen switches (aka switching hubs) hiermee word er niet meer naar alle apparaten gebroadcast **DM800PRO - OpenPli 2.0 - 500GB HDD, 1GB USB **Triax 78tds + Multifeed + 4x ALPS LNB (13,19,23,28)
NINjak Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Yep, dat is "waar" ook! Echter, je kan natuurlijk op het punt waar het verkeer het netwerk verlaat, zoals naar/richting het internet, in principe nog steeds een sniffer dingen laten "onderzoeken". Aangezien het hier over MSN gaat behoort dit tot de mogelijkheden. Echter moet er "iets" meer moeite gedaan worden
Gast Merkedesch Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Het begint overigens bij vertrouwen. Ik zit in het zelfde schuitje mijn dochter wordt binnenkort 16..haar vertrouw ik wel!!Alleen die "gladde" jongens niet met hun fijne praatjes..ik noem ze maar "loverboys" Haar MSN logs worden opgeslagen in het netwerk..vervelende is inderdaad dat ze af en toe delen van de logs zelf verwijderd volgens mij?Ze zegt van niet...maar ik heb mijn twijfels daar over. Dus ik heb ernaast nog een key logger mee draaien op de achtergrond...dus als het "vertrouwen" even wat minder wordt door haar gedrag dan lees ik nog wel eens de key log files na.. Jammer dat het tegenwoordig zo gaat maar helaas.. Oja en het internet op de telefoon daar gebruikte ze ook eMessenger / eBuddy op dit heb ik permanent verboden. Helaas is er nu weer What's app pffffffff en zo blijf je aan de gang. Dus even kort samen gevat..daar waar ze online kan gaan + een webcam daar wordt alles gelogd door mij. Succes.. Gr.Merkedesch
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Je bent de kettingen van de G.mma vergeten, kom op zeg een beetje vertrouwen moet je hebben. Ik moet er niet aan denken dat ik vroeger zo bespioneerd werd, als je je kinderen bij je wilt houden moet je ze juist loslaten
SnijdeA Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Origineel bericht van: Merkedesch Origineel bericht van: Sjattuh Het begint overigens bij vertrouwen. Ik zit in het zelfde schuitje mijn dochter wordt binnenkort 16..haar vertrouw ik wel!!Alleen die "gladde" jongens niet met hun fijne praatjes..ik noem ze maar "loverboys" Haar MSN logs worden opgeslagen in het netwerk..vervelende is inderdaad dat ze af en toe delen van de logs zelf verwijderd volgens mij?Ze zegt van niet...maar ik heb mijn twijfels daar over. Dus ik heb ernaast nog een key logger mee draaien op de achtergrond...dus als het "vertrouwen" even wat minder wordt door haar gedrag dan lees ik nog wel eens de key log files na.. Jammer dat het tegenwoordig zo gaat maar helaas.. Oja en het internet op de telefoon daar gebruikte ze ook eMessenger / eBuddy op dit heb ik permanent verboden. Helaas is er nu weer What's app pffffffff en zo blijf je aan de gang. Dus even kort samen gevat..daar waar ze online kan gaan + een webcam daar wordt alles gelogd door mij. Succes.. Gr.Merkedesch Mag ze nog wel met iemand op straat praten ? Of luister je dat ook af ? Kom op zeg. Regards, SnijdeA. DM8000, OpenPli Beta DM7020, Pli CanalDigitaal STB + HD If you think nobody cares, try missing a couple of payments.
Sjattuh Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Mensen, persoonlijk vind ik dit ook echt allemaal te ver gaan. Kind is 16. Die heeft er naar alle waarschijnlijkheid al een paar in gehad, zoals men dat op zijn Nijmeegs zegt. Maar we kunnen niet oordelen over hoe iemand met zijn/haar kind wenst om te gaan. Deze mensen komen daar zelf wel achter en het is iets tussen kind en ouders. Hopelijk zijn er mensen in de buurt die er meer zicht op hebben dan wij vanachter een telefoonlijntje en een beter oordeel kunnen vellen. Laten we niet vergeten dat de acties, of die nu wel of niet te ver gaan, vanuit het hart worden gedaan met de beste bedoelingen. Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Meneer heeft genoeg om over na te denken en we moeten niet iemand gaan bashen omdat hij/zij hun kind wil beschermen. Nogmaals, ik ben het ook absoluut niet eens met de genomen acties, maar ik heb b.v. geen kids dus wie ben ik om er over te oordelen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Merkedesch Geplaatst: 5 mei 2011 Geplaatst: 5 mei 2011 Origineel bericht van: Sjattuh Mensen, persoonlijk vind ik dit ook echt allemaal te ver gaan. Kind is 16. Die heeft er naar alle waarschijnlijkheid al een paar in gehad, zoals men dat op zijn Nijmeegs zegt. Maar we kunnen niet oordelen over hoe iemand met zijn/haar kind wenst om te gaan. Deze mensen komen daar zelf wel achter en het is iets tussen kind en ouders. Hopelijk zijn er mensen in de buurt die er meer zicht op hebben dan wij vanachter een telefoonlijntje en een beter oordeel kunnen vellen. Laten we niet vergeten dat de acties, of die nu wel of niet te ver gaan, vanuit het hart worden gedaan met de beste bedoelingen. Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Meneer heeft genoeg om over na te denken en we moeten niet iemand gaan bashen omdat hij/zij hun kind wil beschermen. Nogmaals, ik ben het ook absoluut niet eens met de genomen acties, maar ik heb b.v. geen kids dus wie ben ik om er over te oordelen. Het kind heeft er helaas nog geen paar in gehad... Als jullie misschien eens willen Googelen..op ontucht pleger Brummen. Dan snappen jullie misschien waarom deze acties nodig zijn /waren.Helaas was en is dit niet de enigste.. Je denkt dat je dochter veilig aan het voetballen is... En dat ze toevallig 16 is zo wat?? Verder is het advies ook gekomen van haar school ze zit in Zutphen op school ook daar lopen van die ontspoorde types rond en helaas worden ze meestal bij gestaan door de "loverboy"types. Ik gun mijn dochter zoveel *** als ze kan slikken grof gezegd... Internet - computer - webcam en een "aardige vriend" lang leve het Usenet En jammer genoeg zijn er teveel meisjes nog te beinvloeden,of ze nu wel of niet labiel zijn...want laten we nu wel reëel blijven kijk eens hoeveel tv programma's er zijn over loverboys.. Ik wil mijn kind daar graag voor behoeden...Trouwens ik lees niet alles wat er getypt wordt... Gr.Merkedesch
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen