kaelem Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ik heb al een jaar of 7 een kaart op mijn naam voor een belg. Belde mij in april op dat hij wil stoppen met satelliet kijken. Ok ik zeg het abo op en hij bedankt mij voor de jarenlange samenwerking. Gisteren een vrije dag net als vandaag dus ik denk ik regel dat gelijk even. 0900 9323 (uit mijn hoofd) gebeld en jawel hoor. Er is niets bij die stakkers veranderd. Na 2 x een minuut of 6 aan het lijntje te zijn geweest werd de verbinding verbroken en moest ik het later nog maar eens proberen. Zojuist maar even een briefje getikt en maar op de post gedaan,jaja wel aangetekend. Kost denk ik minder als weer te bellen. Gisteren ook nog even mijn dealer gebeld,tevens een goede kennis overigens. Hij kan hun makkelijk bellen,heb ik hem vaak mee geholpen trouwens. Ik vraag kun jij dat niet even fixen,haha begint hij te lachen. Kansloos zegt hij. Ik had het kunnen weten. Wat een waardeloze,minachtende,hopeloze,kansloze,prehistorische firma is dit toch. Ik was al blij dat mijn eigen kaarten geseponeerd waren en ooit die van mijn vader.(overleden en na kennisgeving werd er nog 4 maanden geincasseerd) Dit is hopelijk de allerlaatste maal dat ik in dit gedeelte van sat4all kom hahahahaah............ Daaaaaaaaaaaaag cds tot NOOIT meer ziens. Wat zal ik jullie missen, Nooit meer een andere ontvanger kopen omdat jullie weer een streek uithalen. Nooit meer een 2e lnb erbij omdat jullie uitbreiden. Nooit meer mijn kaart moet updaten Nooit meer de klantenservice moet bellen. Nooit meer mijn zenders weer opnieuw moet inlezen. Nooit meer nederland 1 op 1 moet zetten Nooit meer naar jullie frauduleuze website hoef. Nooit meer hoef te bellen naar jullie dure nummers. Nooit meer mijn kennis hoef te helpen met jullie rotzooi. Nooit meer een schotel uitrichten na een storm. Nooit meer hoofdpijn als ik aan jullie denk. Nooit meer nieuwe smartcard hoef te kopen. Nooit meer een tweede ontvanger hoef te kopen. Nooit meer naar jullie bekwame medewerkers hoef te luisteren. Nooit meer hoef te zoeken hoe ik van jullie af kan komen. Zo jongens en meisjes hierbij sluit ik een periode af en wat een heerlijk gevoel zeg. Zeg nooit nooit..........alleen als cds er in voorkomt. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Pacman Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Illegaal kaartjes delen en dan nog zeuren ook. Dus ook voor jou een dikke doei, het ga je goed.
Golfdiesel Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: kaelem Nooit meer mijn kaart moet updaten Huh, dat gaat gewoon vanzelf. Origineel bericht van: kaelem Nooit meer nederland 1 op 1 moet zetten ehhm, je HOEFT de fastscan lijst niet te gebruiken toch? Ik heb nog nooit een andere zender dan Nederland 1 op 1 gehad. Origineel bericht van: kaelem Nooit meer een schotel uitrichten na een storm. Wat heeft dat in hemelsnaam met CDS te maken? En je had ook je schotel gewoon fatsoenlijk vast kunnen zetten. Ik heb mijn schotel maar één keer opnieuw moeten uitrichten en dat was nadat een steigerbouwer er tegenaan gelopen was met een bos pijpen op z'n nek. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
kaelem Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 Ja ik deel een officieel kaartje,en............. Daar wil ik op een fatsoenlijke manier vanaf komen maar dat begrip kent men in hilversum niet. Jij kijkt ook nooit in het buitenland met je meegenomen kaartje zeker.....???? Ik doe niet wat de meesten hier brengt hoor. Ik vind sat4all een fantastisch board,die idioten in hilversum zouden er eens meer moeten lezen en opsteken. Sat4all heeft meer trouwe leden als die betweters daar hoor. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gast Pacman Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: kaelem Ja ik deel een officieel kaartje,en............. Mag niet. Citaat: Jij kijkt ook nooit in het buitenland met je meegenomen kaartje zeker.....???? Ik zou niet weten waarom ik mijn kaartje mee zou nemen naar het buitenland als ik in een hotel zit. Doei !
Gast Paullo Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Tsja, ik zie ook niet echt de relevantie van het oorspronkelijk bericht, maar als het oplucht om dat hier te schrijven, waarom niet zou ik zeggen. Greets
edbe Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 welke kaarten, al 4 jaar niet meer 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
Dagoe Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Het helpt niets, maar ik kan me voorstellen dat het oplucht. Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB
Beheerder Michel Geplaatst: 3 mei 2011 Beheerder Geplaatst: 3 mei 2011 Citaat: Zo jongens en meisjes hierbij sluit ik een periode af en wat een heerlijk gevoel zeg. Zeg nooit nooit..........alleen als cds er in voorkomt. Ik kan niet anders dan het hier meer eens zijn. CanalDigitaal is in mijn optiek ook een frauderende boevenclub en dan met name dat waardeloze callcenter! Dat heb ik onlangs voor de zoveelste keer maar weer eens aan den lijve ondervonden. Ik kan iedereen alleen maar aanraden zonder CanalDigitaal proberen te leven, want met ze leven gaat vaker niet goed dan wel. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
edje-ken Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Origineel bericht van: kaelem ,die idioten in hilversum zouden er eens meer moeten lezen en opsteken. ze zouden jouw een schop onder de kl.te moeten geven omdat je de hilversummers uitscheld voor idioot. maarja gezien het plaatje bij je naam kan ik me voorstellen dat het verstand niet al te best is :D edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Littlesat Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Je had ook gratis via mycanaldigitaal via een email kunnen opzeggen. Had je niet hoeven te bellen, geen brief aangetekent op hoeven te sturen en het was ook geregeld. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
kaelem Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 Ga eerst leren lezen en je waardeloze opmerking daarna reageer ik niet eens op. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
kaelem Geplaatst: 3 mei 2011 Auteur Geplaatst: 3 mei 2011 Trouwens ook nog even ter info voor jou,canaal digitaal is gehuisvest in hilversum -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-
Gerard 76 Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Citaat: 6. Fatsoenregels - Wees altijd netjes tegenover andere leden en moderators en creëer geen negatieve sfeer Op dit board gelden de normale fatsoensregels. D.w.z. dat het gebruik van scheldwoorden of schuttingtaal, evenals berichten waarbij iemands privé-gegevens bekend worden gemaakt of iemand op ordinaire wijze wordt aangevallen, uit den boze zijn!....... .......het lidmaatschap van de overtreder zal worden beëindigd. Zomaar een greep uit onze huisregels. Heren,hou het dus netjes!
Gast Paullo Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Citaat: CanalDigitaal is in mijn optiek ook een frauderende boevenclub en dan met name dat waardeloze callcenter! Dat lijkt mij nu ook wel wat overdreven. Maar in plaats van jullie pijlen te richten op CDS, zou het niet beter zijn om jullie pijlen op de politiek te richten en om een wetswijziging te verzoeken waarbij call-centers voor bestaande klanten niet meer telefoonkosten mogen aanrekenen dan deze van een gewoon nationaal gesprek, zoals dat in België het geval is. Greets
Aanbevolen berichten