rudolfdebeer Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Veels te ingewikkeld, niks motor batterij. Gewoon wat meccano of lego of zo gewicht en touwtje met gewicht. Touwtje draai je paar maal op draaipare as/pijp waar camera op kan roteren snelheid regelen met veer remmetje. Gewoon op z'n flintstones Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Rocketscientist Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Tja en tegen de tijd dat ik dit alles heb ingeregeld rijden de bussen weer. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
Moderator Matchless Geplaatst: 10 juni 2011 Moderator Geplaatst: 10 juni 2011 Citaat: Hij loopt op een enkele penlight van 1,5 volt. Ik heb te weinig kaas gegeten van potmeters dus ik kan het niet proberen. Maar met zo'n lage spanning is het heel simpel. Je koopt een potmeter van 100 ohm en 1/4watt (moet genoeg zijn). Daar zitten 3 pinnetjes op. Op 1 van de buitenste pinnetjes doe je de plus van de penlight. Op de middelste pin de plus-aansluiting van de batterijhouder. En dan draaien maar. De 3e aansluiting op de potmeter heb je niet nodig. Simpel toch? Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.
Rocketscientist Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Op naar de electronica boer maar ik ga er even tussenuit. Binnenkort -hopelijk- weer een nieuwe video. Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015
rudolfdebeer Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 Als dat nog te lastig is zelf met de hand rondpannen liefst op statief. Zo doe ik het. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen