Gast Max Damage Geplaatst: 3 mei 2011 Geplaatst: 3 mei 2011 Ik wil ivm de matrix cam ellende direct maar over naar HD. Ik ben geen fanatieke hobbyist maar misschien wil ik nog eens bezig met cardsharen. ik wil wel graag een hdmi out voor geluid en beeld die ik op mijn receiver kan aansluiten. Wat zijn de nadelen van deze philips t.o.v. "open" ontvangers? Ik ben ook op zoek naar een triple sat (misschien met 4e LNB) heeft hotbird interessante kanalen?
stevie-v Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 cardsharen mag hier niet over gepraat worden tenzij het om intern sharen gaat VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Gast Max Damage Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Ik wil graag weten welke nadelen de dsr 7141 t.o.v. bijvoorbeeld een dreambox heeft als ik niet al te fanatiek bezig ga. Opties zoals cardsharing wil ik misschien wel open houden. Ik heb enerzijds geen zin om een stb helemaal van de grond op te configureren, anderzijds wil ik niet helemaal niks kunnen. Laat ik de vraag anders formuleren, wat zijn leuke opties welke niet kunnen met de philips welke jullie als belangrijk ervaren?
RVP Geplaatst: 4 mei 2011 Geplaatst: 4 mei 2011 Als je wilt cardsharen, dan valt de Philips direct af. Dat is voor voor Linux tuners. De Hotbird heb ik helaas nog nooit kunnen betrappen op interessante FTA kanalen.